bitthen Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Nuh venter jeg bare på tilbakemelding fra kursleder, så hiver jeg meg på slankehysteriet jeg også! Skal bli her lig! Tenkte bare kjøre en enkel nettgreie, men bestemte meg heller for full pakke. Her skal gruppedynamikken og konkurranseinstinktet få gjøre jobben! Skal bli deilig å snu denne stygge stygge trenden som bare har blitt værre nå i jula.. Twisten og riskremen har fått bein å gå på... Men klart, det er jo med oss som er glade i mat som med rusmisbrukerne. Når man vet man skal på avrusning må man passe på å innta greier og "kose" seg litt ekstra. Mange av rusmisbrukerne dør jo derfor tragisk nok i ventekøa, mens jeg bare har lagt på meg 2-3 kg ekstra i jula. Må ete seg frampå når man skal på slankeren.. Ja, jeg er nok litt patetisk, men gleder meg sinnsykt og er skikkelig motivert for å begynne et nytt og bedre liv, og for å spe på millionene i Grete Roede - konsernet ) Har allerede børsta støv av trimsykkelen og leita fram pulsklokka (Ja, tenk- jeg har faktisk en dyr flott pulsklokke fra tiden jeg var sprek
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Så flink du er! Det å være motivert, og det å ha lyst er jo det viktigste når man skal ta tak i slike ting!! Jeg skal heie på deg:) Har lyst selv, men her har jeg blitt gravid igjen, så da får vi veeeente... Isj...
Carizma83 Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Hehe,samme her! Jeg har også sendt forespørsel om kurs,å venter spent på tilbakemelding. Har gått på Grete Roede kurs før,å det funket! Så ble jeg gravid og hele greia raste sammen med spisekick og sjokolade! Utfordringa er å finne tiden til det, men så de hadde et kurs som heter med baby, taes på dagtid og man kan ha ungen med seg! Genialt! Her skal 10 kg bort! Lykke til og håper du når målene dine! Klem
bitthen Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2011 Ja, en del steder har de med baby, hehe! Helt topp det! Desverre hadde de ikke det har jeg bor, men skal vel få det til likevel Alle som har gått sier det funker
enits40 Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Jeg skal også begynne et nytt og bedre liv. Foreløpig i egen regi, men har Grete Roede som plan B hvis det ikke funker. Tenker at det nok vil hjelpe om jeg bare kutter ut de 200 grams sjokoladene jeg har dyttet i meg hver dag siden fødsel....Har vært så fryktelig søtsugen mens jeg har ammet! I tillegg satser jeg på noen gode turer når været endelig blir mildere, og kanskje starte å trene magen - den ser fortsatt litt gravid ut - men jeg har tatt keisersnitt og må vente litt enda... Lykke til til oss alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå