Gå til innhold

baby 2 mnd rød flekk på det hvite i øyet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sannsynligvis et sprukket bloddkar. Den vil være ganske rød til å begynne med, og blir blekere etter hvert. Hvis du ser nøye kan du kanskje se at det er en del tynne tydlige blodårer inn mot flekken også?

Min hadde på begge øynene siste dagen på sykehuset, men legen kommenterte det ikke i det hele tatt selv om han så på øynene. Det tok faktisk nesten tre uker før det forsvant.

Det er sannsynligvis et sprukket bloddkar. Den vil være ganske rød til å begynne med, og blir blekere etter hvert. Hvis du ser nøye kan du kanskje se at det er en del tynne tydlige blodårer inn mot flekken også?

Min hadde på begge øynene siste dagen på sykehuset, men legen kommenterte det ikke i det hele tatt selv om han så på øynene. Det tok faktisk nesten tre uker før det forsvant.

min ble "født" med det, det gikk over.. da han var rundt tre mnd fikk han det igjen.. det går over, det er ikke noe legene får gjort tror jeg. (jeg var ikke hos lege med det). Det avr ganske mye rødt på øye til min faktisk... er nok sprengt blodkar ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...