Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg leste litt på den tråden her om alle er supermammaer. Og fokuset lå på at barnet skal først osv. Jeg kjenner jeg står for og hyller Vera micaelsen for uttaelsen "Mamma må ha banan". Og sier den ofte høyt noen ganger når jeg er utslitt, fett hår, møkkete klær med gulp over alt, sulten og trøtt. Faktisk må jeg komme først for at mitt barn skal ha det bra. Så les denne:

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7296704

Det var et intervju med henne og Jesper Juul også. Men fant det ikke nå.

Hun nevner et godt poeng: Hvis du flyr og det styrter så er en grunn til at du skal sette oksygen-masken først på deg selv så barnet. Ovelever ikke du, overlever ikke barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, mange gode poenger der ja! Og kan jeg få tilføre "mamma MÅ få seg en dusj nå!!"

(hadde lilleloppa vært litt flinkere til å sove for seg selv (og ikke klistra inntil meg 24-7) hadde livet som nybakt 2-barnsmamma vært aaadskillig enklere ja :P

Skrevet

Godt poeng;)

Her er det slik at om mamma må bæsje så må mamma bæsje og da må Lillebråk vente litt og jeg tror ikke hun har vondt av å måtte vente litt.

Hun kommer stort sett alltid først, men noen ganger så bare må man gjøre noe annet også;)

Skrevet

Jeg leste ogsaa den, og ble atskikkelig lettere til sinns - deilig med litt mindre daarlig samvittighet, for ikke aa snakke om at jeg ser / foeler meg freshere ut etter en dusj & en kopp kaffe. noe omverdenen garantert ogssa setter pris paa he he ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...