★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 tok sin tid før jeg fikk somlet meg inn her:) etter noen lange år kan jeg endelig kalle meg 2 barnsmor!!:)lillebror ble født 5 november og er ett syn for guder!! håper det er like hyggelig her dog litt mindre hormonelt her inne enn på bim hihi:) kjenner igjen noen nick fra bim etter å ha skumlest nedover:)
2010 Mammaen Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Grattis og velkommen :-) Her er det bittellitt mindre hormonelt, men et ganske annet fokus. På bim kan ikke tiden gå fort nok og man venter og venter og venter. Teller måneder, uker, dager. Her vil man stoppe opp tiden og tiden går så aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor fort. Man savner å være gravid og angrer på at man ikke nøt svangerskapet og babyen i magen. Man teller egentlig bare måneder her inne, for noe annet har man ikke tid til ;-)
mamma til luciagutt <3 Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer Ny her jeg også. Vår lille vakre prins ble født 13.12.10 og er en skikkelig sjarmør. Smelter hver gang jeg ser på ha! Sant at tiden flyr avgårde nå når bebisen har kommet ut! Han er 3 uker i morgen, skjønner ikke hvor tiden har blitt av! Hadde jeg vært gravid hadde 3 uker føltes som 3 måneder He he Savner litt å være gravid, men glad jeg ikke har den DIGRE magen lengre
Nat27 Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 velkommen etter, Tøysekroppen Håper alt står bra til og at du hadde en fin fødsel og nyfødtperiode! Godt nyttår til deg!
lillespire08+10 Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Litjpia mi kom dagen etter din Tida flyr virkelig, spes når det er andremann :# håper dere har hatt en fin barselstid
tromsøjenta Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Velkommen hit:-) Du husker meg kanskje? Jeg er over halvveis i min tid her på småtroll 0-1 år. HJEEEELP! Gullet vårt har allerede blitt 7 mnd. Det er både skummelt, rart og litt deilig:-) Klem fra
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2011 så kjekt med velkommen innlegg:) 2010mamma og mailykkeliten: AKKURAT slik du beskriver det føles det ja!som jeg skulle sagt det selv;) Nat27 deg kjenner jeg igjen nicket til ihvertfall:) hadde en tøff setefødsel men det gikk over all forventning sånn sett...men litt dramatikk ble det og pain så det holder der nede i lang tid etterpå..men helt fin nå og bare koser oss:) nå skal vi bare vende oss til å logge inn her:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2011 vi har hatt en fin barseltid men må innrømme at de første 3 ukene var ganske slitsomme med søvnmangel og overnervøsitet hele døgnet..turde ikke sove til tider så tankegangen ble jo litt skrullete kan man si...men det er over nå bortsett fra litt bekymring om natten enda...er av typen som helst vil sitte å se på hanhele natten at han puster:/ men det kommer seg...han er en såklat gulpebaby så det blir ganske vått her og der ila en natt og det som følger med sånt.... men det har bedret seg det også bank i bordet!!! tromsøjenta jeg husker nicket ditt ja;)kan jeg spørre om du var på ass befrukting også?7mnd ja...hjelpes...skal suge til meg hvert min her altså..
Løvinna30 Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 der var du jo tøysekoppen ! Gratulerer som 2barnsmor forresten
meg83 Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Velkommen hit! =) Husker deg fra assistert befruktning Jeg har en sønn på 5 mnd
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. januar 2011 #11 Skrevet 3. januar 2011 velkommen inn hit husker deg fra bim gratulerer så masse som 2 barns mamma
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #12 Skrevet 3. januar 2011 Grattis:)!! Husker deg fra Skravle. Tror jeg? Jo, det var du;)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 3. januar 2011 åå så kosleig å "se" dere igjen meg83 og meg&vesla+antonio:)!! kjekt å bli husket hehe:) 5 mnd ja...herre så tiden går...ingen av dere som er fra bergen?klarer ikke huske hvor alle er fra men vet det var en "meg" ett eller annet på bim hehe:) men hvilke meg vet jeg ikke.....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 3. januar 2011 mulig jeg har vært på skravle også hehe:) men husker nicket ditt vinterflickan...syns alltid det nicket var så koselig:) visste en av dere var fra bergen...ikke vært å huske etter mange uker i ammtåken som jeg føler jeg aaaldri kommer ut av enda jeg sluttet for snart fire uker siden:S
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #17 Skrevet 3. januar 2011 å du også?!! jaja der kan man se...hadde vært artig å treffes da(?) utfra treffsiden her inne var det ikke mange treffene i bergen hvis jeg forsto det rett det der..........
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. januar 2011 #18 Skrevet 3. januar 2011 Ser man det, Tøysekroppen, der var du jo - så koselig å se deg igjen her inne, husker deg godt fra BIM=)
tromsøjenta Skrevet 3. januar 2011 #19 Skrevet 3. januar 2011 Jeg husker deg fra gravide slitere:-) Jeg var kanskje ikke så aktiv der etter at du ble gravid, for da hadde jeg ikke så lang tid igjen og det var liksom ikke så mye nytt hele tiden;-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #20 Skrevet 3. januar 2011 deg husker jeg kjempe godt lykkeli&gla:)går det bra med dere? er vel blitt noen mnd nå? koselig å se deg også
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #21 Skrevet 3. januar 2011 sommerbarn 2010: glemte helt å takke for gratulasjon! samme til deg:) uhøflige meg:/
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. januar 2011 #22 Skrevet 3. januar 2011 Ja, her går det kjempebra- og heldigvis går ammingen sånn ca 100 ganger bedre enn sist, så fullammer enda og trives med det, selv om det innebærer en god del nattamming da Lillejenta mi har blitt 3 mnd allerede, tiden flyyyr altså... Skal bli hyggelig å følge deg videre her inne=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå