Gå til innhold

Hva kjøper dere med fra utlandet, som vi ikke har i Norge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klær og lignende....

Skal reise endel i år og ønsker tips:)

Fortsetter under...

Skrevet

Vi kjøper alltid Strepsils, halstabletten ;o)

De som de selger i utlandet har bittelitt antibiotika i seg så de virker faktisk om du har bakterier som gjør at du har vondt i halsen

Skrevet

Du vet at det er en grunn til at du ikke får kjøpt dem i Norge? De gjør faren for at det utvikles resistent bakterier stor.

Skrevet

Vi handler sjeldent når vi er ute og reiser. Klær ol trenger vi uansett ikke så mye av. Ofte blir det dyrt også om man skulle måtte bytte eller noe skulle repareres.

Skrevet

Ha ha ha jeg visste at det måtte komme!

Ja, klart vi vet det! Vet ikke alle det da??

Men faren er vel ytterst liten når en hel familie deler to pakker strepsils på et årstid....

Så det bryr jeg meg faktisk ikke om ;o)

21:01

Annonse

Skrevet

Lemsip:) Underverker mot forkjølelse også smaker det godt!

Clear eye

Salt`n vinagre chipsticks

Såpeskum,altså det ser ut som barberskum men er såpe

Crest tannbleking

Av klær, jeg vet ikke jeg. Er jo stort sett de samme klærne overalt. Ellers handler jeg på Top shop, banana republik, Gap, Dorothy Perkins bla.

Dette er stort sett i england/skottland/irland da.

Skrevet

Handler alltid med meg strepsils og sovepiller hvis de vil gi det til meg på apoteket.

Skrevet

Det største problemet er at hver person spiser bare litt. Det er akkurat det som gjør at ikke alle bakteriene drepes, men at de som tåler antibiotika overlever og formerer seg. Å spise bare litt av dette blir omtrent det samme som ikke å gjennomføre en antibiotikakur man har begynt på.

Skrevet

Kjøper med smertestillende/febernedsettene for store og små, hostesaft som virker til barna, kaffeintabletter til meg og strepsil.

Elles så handler jeg med meg kjeks, tørket mais, cherizo og minestrone suppe..

Handler stort sett klær og sko der jeg vet de er billige, greit det er ikke kvalitet, men her blir de fleste klærne ødelagdt allikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...