Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Ja, det lurer altså jeg på idag! =)
Bettybu Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Har egentelig ikke kommet så langt...det er bare snart 9 år siden vi giftet oss..... Hihi... Men har hengt tilfeldig opp et i str A5 opp på veggen, det var en av bestemødrene til gubben som "vandret", og vi "arvet" det igjen...med en enkel simpel ramme på... Og der henger det...
Gjest mphs Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Nei, men har bryllups bildet av broren min og svigerinnen fremme.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Nei, har tenkt på det lenge men aldri blitt noe av. Bare gått ett år her da så. hehe Men siden vi har endel tullebilder og morsomme, så tenkte jeg å ta en ramme og ta mange bilder inni. Lage litt mer ut av det. Brukte ikke fotograf men er utrolig fornøyd med bildene vi har
Lemonia Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Ja, vi har et lite bryllupsbilde som en del av en bildevegg i trappen.
plastblomst♀♂♂ Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Det har vi i stua:) 20x20 bilde med stor spesiallaget ramme rundt.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Ja, vi har et stort med kjempefin ramme i stua Snakk om selvdiggere, haha
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 ja det har vi... har det hengende i stuen på en kortvegg som vi (desverre) ikke ser fra sofaen... har og noen tullebilder i en ramme med plass til 3 bilder i.. du da?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2011 Nei, vi har det ikke foreløpig, men lurte litt på om vi kanskje skulle få fremkalt en forstørrelse og henge det opp som veggpryd et sted, for det er jo egentlig et veldig fint bilde med mange gode minner i seg=)
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 det syns jeg dere skal;) vi har ganske stort...... men syns det er greit... fikk faktisk tilbake et bilde (!) vi ga til min bror så det henger i gangen ved siden av min svoger og kone... jeg er vedig glad i bilder..., så jeg har masse bilder i huset..
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #12 Skrevet 2. januar 2011 Ja, det har vi. Ikke så mye veggplass i stua her i huset, men en liten veggbit er forbeholdt vårt bryllupsbilde og bilder av frøkna, som nesten fersk, som 1 1/2-åring, som 3-åring og 5-åring. I trappegangen hadde vi masse bilder hengende tidligere, av flere slag, men etter å ha fått malt, så har jeg droppa å henge opp igjen no' særlig.
rima Skrevet 3. januar 2011 #13 Skrevet 3. januar 2011 Ja, har et i 20x30hengende ved en veggseksjon - ikke spesielt fremtredende plass i stua. Men jeg har en venninne som har et stort et over sofaen + rundt 8 mindre stykker til rundt omkring i huset. Ser megaharry ut!!!
lille sprelle Skrevet 3. januar 2011 #14 Skrevet 3. januar 2011 har det hengende ved peisen for der passet det best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå