Gå til innhold

13 dager over forventet IKM :-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,d går vel fint det og.. drakk 2 ganger før jeg visste jeg var gravid sist..fant d ut 5+2 eller no sånt..gikk bra det å :)

Aha.. kjipt at ikke hcg er ute av kroppen enda da :(

Masse lykke til neste uke da! :)

Tja.. er bare ganske sikker på at kroppen tuller med meg.. så om jeg får positiv test er det veldig overraskende! Men blir veeeldig glad da! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...da kan det bli vanskelig ja...men det et går vel bra:) Drakk 2 ganger før jeg visste jeg var gravid sist,fant det ikke ut før 5+2 eller noe.. men gikk fint det. Er bare litt mer var denne gang som vi planlegger ;)

Kjipt at ikke hcg er ute av kroppen da...lykke til neste uke,håper du blir fort gravid igjen å at spira klamrer seg fast! :)

Er ikke mest selvkontroll,men sikker på at kroppen lurer meg.. å at mensen er like rundt hjørnet,men ser det ann til søndag.. er litt småkvalm å noen små symptomer som sniker seg på.. Blir ei spennende helg :-)

Skrevet

Ja ! Veldig :)! Huff, jeg sitter altfor mye foran pcen! Sitter og jobber og veksler frem og tilbake her. Er jo spennende og koselig å lese om andre i noenlunde samme situasjon :). Synes du takler det bra jeg , å gå så lenge over IKM :) du har jo ikke noe valg men det virker som du er ved godt mot!

Skrevet

Hehe..kjenner til den ;) Syns også det er koselig å lese om andre prøvere:) Vi har ikke sagt til noen at vi prøver så greit å lufte seg her;)

Tja.. er jo første gang jeg går sååå lenge over...håper ikke det blir enn vane med disse evighetssyklusene..

Skal ha ei venninne på veloverstått julemiddag nå,pinnekjøttet er ferdig :-))

Nyt helga! :-)

Skrevet

Skal teste i morgen..ingen tegn på mensen.. trøtt siste uka,kviser,vekslende hard/løs mage (mest hard),synlige blodårer på puppene å de føles litt annerledes..hormonell.. uff gruver meg.. er på dag 50 i syklusen så noe må skje snart.. enten TR eller positiv test...

xxx

Skrevet

Negativ test i dag å.. på dag 51 i syklusen.. kan ikke TR bare komme da.. leeei :(

Skrevet

Neegative tester her oxo :/ Den ene tok jeg på ettermiddagen i går og den andre i morges... Den ene testen fikk en svak positiv strek etter en laaang stund, men jeg leste at det var vanlig og at man ikke skulle bry seg om d... Venter enda på M... Nå er det 130 dager eller noe siden sist... Jeg blir helt tussete..

Skrevet

Sören så dumt det var Noah! Endlig fikk du mannet deg opp til test og neg og ingen TR! Men hva sier fagfolket om at man går uten mens så lenge???

Skrevet

Ja,ble faktisk litt skuffa i dag..menmen.. vet ikke..har ikke tatt kontakt med legen enda,gjør det denne uka om det ikke skjer noe.. kan ikke tro at det går ann å forskyve EL med bare stress så lenge.. hmmm..

Så fryktelig rart sommerbris.. du har jo gått kjempe lenge uten mens.. vært hos legen?

Skrevet

Alle leger/gynekologer jeg har snakket med sier at det er helt normalt og at man ikke trenger å gjøre noe med det så lenge man har 3 menstruasjoner eller mer i året...Sist jeg var til kontroll hos gynekolog, sa hun at siden jeg alltid har vært så ustabil når det gjelder M, skulle jeg bare komme tilbake den dagen vi ønsket å få barn. Regner med hun så det kunne bli et problem... Så det er vel det som bli redningen min...

Kjedelig at man må vente så lenge ikke sant??? :P Så et program på tv "Jente for enhver pris", der mødre gjorde alt de kunne for å få en jente. Flere av dem hadde flere friske guttebarn fra før. De var skikkelig skuffa fordi e ikke fikk en jente. HALLO!! De burde være lykkelig for at de kan få barn.. Det er ikke e selvfølge faktisk.

Skrevet

Aha.. er kanskje ikke noe vits for meg å ringe legen da... men tror jeg prøver iløpet av uka,fastlegen min er en kvinnelig gynekolog.. håper hun kan oppklare noe..

Er så lei av å vente enda jeg er "bare" på dag 51 i syklusen..

Så det programmet jeg å.. helt utrolig.. har en gutt fra før jeg.. men bryr meg ikke noe om hva det måtte bli denne gangen heller :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...