Noah 08. Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Åhhh...blir såå lei av å vente på mensen,er på dag 43 i syklusen nå,pleier få besøk av TR ca på dag 30. Testet negativt 23,27 og 31 des. :-( Hadde to sykluser på 31 og 30 dager etter p-pille slutt 16 sept. så startet dette tullet! Bør jeg ringe legen? Får man noe hjelp evt. blodprøve? Fastlegen min er en kvinnelig gynekolog å vet at vi prøver... *sytesyte*
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Kan jo være at EL har vært forsinket denne pp, er bare å fortsette å hoppe til sengs ;p for min del hadde jeg mens i en dag, så forsvant den :/ nå sitter jeg igjen med stikkinger i magen og kvalme :/ å det bruker ALDRI å skje etter TR.. lurer på om jeg må ta en test... kan jo ikke være festeblødning :/ eller alle er forskjellige da..
Noah 08. Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2011 Hmm... ville testet om noe sånt skjedde ja.. Ikke skjønner jeg hva som skjer med meg,ikke en dråpe blod engang.. hopper fortsatt til køys,men bare når vi har virkelig lyst,har jo ikke peiling på EL... men hadde el smerter til forventet tid,ca dag 17-18 i syklusen...å kraftige menssmerter på dag 30... Lykke til med testing!
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 ja tror det blir en test i morgen eller på tirsdag så håper at det ble klaff allikavel hmm.. hørtes merkelig ut da.. men husker at en pp til meg tok det ca 60 dager!! veldig irriterende! å legen sa bare at vi skulle fortsette å ha regelmessig samleie og teste hver 14dag
Noah 08. Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2011 xxx for oss :-) Ja,jeg får bare være tålmodig.. har en fra før så vet jo at jeg kan bli gravid...er bare 2pp.. men man vil jo så veldig når man først setter igang
Anastasia_ønsker3 Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Er i samme situasjon. Er 13 dager over IKM i dag (tror jeg). Ikke helt sikker, da jeg tok ut hormonspiral den 22.nov og fikk mensen 24.nov. Tror ihvertfall at det var det. Har ikke hatt tr da jeg hadde spiral, så kan jo være at det tar tid å normalisere seg. Tok en test i dag men var neg selvfølgelig. Har hatt murringer sikkert i 3 uker, oppblåst, øm nederst i magen. Synes puppene er blitt større og aorta mørkere. Skulle liksom tro at jeg er gravid......grrrr. Vil ha tr nå!!!!!! Aldri gått så lenge over. Har 2 barn fra før av, så vet at det kan gå.
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 når vi har kommet så langt at vi har kastet p-pillene og div, og hoppet i høyet så skulle vi ha ønsket at vi var gravid i går hehe men vi får det nok til tilslutt.. må bare prøve å ikke tenke så mye på det, å la det komme av seg selv hvis man får det til :/ hehe
Anastasia_ønsker3 Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Man blir jo helt opphengt i dette:-). Vi skulle egentlig ikke starte før i januar, så hadde alt gått som jeg vil så skulle el være denne uka igjen. Men ingen som hører på meg;-). Må vel være tålmodig og vente på denne tr.
Noah 08. Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2011 Åh...ingen mens enda.. jeg ringer legen(gynekolog som fastlege) i slutten av uka hvis det ikke skjer noe.. håper på noe svar..
*sommerbris* Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Etter alt man hører her så tror jeg ikke at jeg skal håpe for mye jeg heller... huff... Jeg har gått slik i 10 dager, men d er vel bare kroppen og hormonene som tuller... Får gå slik litt til, så kommer vel mensen her oxo... kjempekjedelig buhuuu...
Lady`83 Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Nå er jeg 3-4 dager over forventet ikm. Regelmessige sykluser og bruker ikke hormoner, da jeg hat babycomp... Skjønner ikke hvorforf kroppen tuller så mye med dette...testet bare neg. så man blir litt små irritert på at ingenting skjer..
Noah 08. Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2011 Hmm...mange rare sykluser her ja.. Jeg prøver å akseptere at jeg kanskje har stressa for mye rundt EL sist slik at jeg ikke har hatt EL til forventet tid.. hadde en eksamen 3 des. som jeg var veldig nervøs for + at desember generelt var veldig stressende her i huset :S Håper ting ordner seg snart.. Lykke til alle sammen :-)
Noah 08. Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 6. januar 2011 Åhh...blir så lei av å vente... på dag 47 i syklusen nå,ingen tegn på at TR er på vei... ikke testet siden 31.12,men tror ikke jeg er gravid heller..
Gullis :) Skrevet 6. januar 2011 #14 Skrevet 6. januar 2011 Hvordan klarer du å la väre å teste?? Klart du kan väre gravid! Jeg heier på en test
Noah 08. Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 6. januar 2011 Hehe...er vel mest redd for et negativt svar + at jeg vagt husker noe syklus tull for lenge siden... Tror kanskje jeg tar en test på lørdag om ingenting skjer..
Gullis :) Skrevet 6. januar 2011 #16 Skrevet 6. januar 2011 I see ..så du vil heller gå uvitende med et håp?
Noah 08. Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #17 Skrevet 6. januar 2011 Tar alle forhåndsregler nå etter jul da..ingen alkohol eller "farlig" mat Har testet 22,23,27 og 31 des. så har egentlig ikke så mye håp om å være gravid..forventet IKM var 20 des.
Gullis :) Skrevet 6. januar 2011 #18 Skrevet 6. januar 2011 Tar ingen forhåndsregler för jeg har en positiv test jeg. Snuser og drikker og tar til og med en feströyk iblant. Föler at prövetiden blir veldig lang og slitsom om jeg ikke kan leve normalt. Samtidig kan det jo hende at jeg endrer den strategien om det tar veldig lang tid. Da jeg mistet i desember ble jeg jo gravid rett etter jeg sluttet på ppiller. Men det er jo inidivduelt. Jeg skjönner ikke hvordan man orker å slutte med alt også skal man kanskje holde på å pröve i et halvt år til et år, så gå ni måneder gravid og amme like lenge! Blir flere år med avholdenhet! Jeg gjorde det selv med mine 3 barn, drakk ikke alkohol eller noe på 6 år, har 3 tette. Men det var ikke bra for hverken meg eller exmannen. Men nå er jeg glad i det sosiale, fest og moro da . For ikke snakke om seine rödvinskvelder med kjäresten! Det holder jeg på så lenge jeg kan !
Peispå! Skrevet 6. januar 2011 #19 Skrevet 6. januar 2011 Halleluja Bonusbarnet! Hi,hi som å høre meg selv:-)))
Gullis :) Skrevet 6. januar 2011 #20 Skrevet 6. januar 2011 Godt å höre trönderline! Kos deg med graviditeten !!
Noah 08. Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #21 Skrevet 6. januar 2011 Hehe...er ikke så hønemor jeg heller altså drakk så det sang etter 3 juledag.. men jeg mener nå... mens jeg ikke vet hva som skjer Ellers koser jeg meg med både en festrøyk å hvitvin i helgene :-)
Noah 08. Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #22 Skrevet 7. januar 2011 Dag 49 i syklusen.. nå moter jeg meg opp til en ny test,testet nyttårsaften sist..negativt.. men ingen tegn på at TR kommer å tror jeg hadde veldig sen El denne syklusen.
Gullis :) Skrevet 7. januar 2011 #23 Skrevet 7. januar 2011 JA! Det må jo väre bedre å ta en test å vite hvor landet ligger! Evt kan du ta deg et glass vin i helgen:)! Er den ikke pos mener jeg du kan kose deg SELV OM noe skulle väre på vei og du får pos test senere !. Synes det värste er uvissheten Måtte skifte nick for jeg fant ut at bonusbarn blir det samme som stebarn! Og det er jo ikke det vi skal lage !
Noah 08. Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #24 Skrevet 7. januar 2011 Jepp.. tester søndag tenker jeg.. må pine meg gjennom helga for har ingen vin planer uansett Ser den,flott med enda et gull og! Hvordan ligger du ann da? Fått tilbake mens evt testet etter el? God helg til deg :-)
Gullis :) Skrevet 7. januar 2011 #25 Skrevet 7. januar 2011 Ingen vinplaner her heller så det går fint, värre med neste uke , da reiser jeg på jobbtur til utlandet..men det löser seg vel på et vis. Jeg hadde en blödning som var som en mens ca 4-5 dager etter SA beg, men det var jo ikke mens. Er ikke mulig å teste etter el ettersom jeg har postitv grav test enda, da slår jo el testen ut og. Men jeg har ganske tydelige symptomer og jeg tror jeg hadde el forrige onsdag. Så jeg tro liksom at jeg har IKM 12. jan . Men det kan også väre helt feil! Selvkontroll det der altså! Hadde blitt helt gal av nysgjerrighet jeg da -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå