Gå til innhold

Noen som har termin i slutten av mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 24. mai og bor i Trondheim. Venter jente nr. 2. <3

Hvordan ligger dere an i planlegging av rom, navnevalget og innkjøp? Vi har det meste fra før, så jeg tar det helt piano.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

har termin 25.mai ;) vet ikke hva det blir og vil heller ikke vite...

Har en gutt fra før født i aug-08...har jentenavn klart men ikke guttenavn...skal kjøpe ny vogn da jeg kjøpte til gutten min brukt og har slitt den ut....

Skrevet

Jeg har termin 23 mai, venter gutt.

Har en gutt fra før, som blir 5 i april.

har seng klart, ellers ingenting. verken navn eller vogn eller rom...

skal prøve å få en større leilighet før nr 2 kommer. har bare ett soverom per i dag.

har det ikke travelt, enda...:)

Skrevet

Jeg har termin 26. mai og venter jente :) Har en liten jente fra før på 1,5 år. Babyen kommer til å ligge på vårt rom det første året, så flytter hun kanskje inn på samme rom som storesøster, eller så får hun eget rom, men det planlegger vi når tiden kommer. Navn snakker vi om, men har ingen hete forslag foreløpig..Ellers har vi det meste, men må nok handle litt småtteri regner jeg med :)

Skrevet

Har termin 8. mai jeg da, men svarer alikevel :) Dette er tredjemann, så seng og mye klær har vi fra før. Mangler vogn bare, resten er i orden. Når det gjelder rom, så skal bebisen sove på vårt rom en god stund før hun flytter inn på rommet til mellomste. Vi venter jente :)

Skrevet

Jeg har termin 26 mai og venter gutt :) Har 2 jenter som er 7 og 11 år, har ikkje vert lett å bere fram barn, men nå gleder vi oss :)

Må kjøpe meg vogn å bilsete :) Og gutte kler hehe ;)

Skrevet

Hei! Jeg kommer også fra Trondheim og venter mitt 3 barn. Har 2 gutter fra før på 4 og 2 år så her blir det sikkert travelt:) Har mye fra før vi også men må vell kjøpe inn noe nytt. Vi vet ikke kjønn enda. Vi skal på ultralyd den 6 januar:)

Skrevet

Hei hei,

Jeg har termin i månedsskiftet mai/juni med førstemann eller kvinne:) Er vel også mest på tanke/snakke/planlegge-stadiet, ingenting er veldig klart enda. Men vi får totalrenovert røropplegget i leiligheten nå i løpet av januar og har måttet flytte rundt på en hel masse ting; så vi regner med at når vi flytter tilbake om en måned starter hvertfall den fysiske endringen av leiligheten. (bytting av soverom, gjøre plass til babyens ting, osv...)

Skrevet

Har termin 22. mai.

Har også det meste fra før, men trengte nytt bilsete som vi fikk kjøpt på salg. Mulig jeg skal invistere i en vippestol og et bæresjal e.l også, men ellers har vi vel alt.

Begynt å tenkt litt på navn siste uka, og i går satte vi oss ned og skrev noen forslag. Er fryktelig vanskelig, synes jeg. Har jo god tid, men det blir ikke plutselig lett.. ;o)

Skrevet

Etter min beregning skulle den lille komme 6 juni - men i følge ul blir det en liten maibaby på meg også, men helt på tampen (så sannsynlig at det blir en junibaby alikevel..hehe) - 31 mai :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...