Gå til innhold

Sliter med motivasjon ifh til jobben....

Håpet ble virkelighet!

Anbefalte innlegg

Så var et nytt år, 2011 igang og i morgen er det tilbake til hverdagen. Gleder meg forsåvidt til å komme tilbake på jobben, men alt rundt med planlegging etc sliter jeg noe mer med. Jobber som pedagogisk leder i barnehage så nå skal månedene fylles med planer, årsplanen lages ferdig, 18 stykk foreldresamtaler skal planlegges, barn med ulike behov skal ha opplegg laget for seg etc. Hverdagen sammen med barna, har jobbet 60% siden oktober er fine og fulle av latter, moro og selvfølgelig utfordringer er fine.

Men å tilfredstille kravene til forventningsfulle assistenter, spesialpedagoger og foreldre.... Finner bare ikke motivasjonen for øyeblikket! Vet ikke om jeg bør informere mine medarbeidere om at jeg sliter eller gjøre så godt jeg kan og håpe jeg kommer igang tross alt...

Måtte bare blåse ut litt jeg.. Er jo overlykkelig over å snart være 21 uker på vei i svangerskap nr 5 og formen er fin den, så burde ikke klage. Ønsker meg bare en annen type jobb akkurat nå.... 4 mnder igjen til permisjon!

Fortsetter under...

Dette kjenner jeg igjen ja!

Jobber selv som ped.leder i barnehage, og det er ingen lett jobb. Og har vært spesielt vanskelig nå som vi har mistet gang på gang...det er rett og slett vanskelig å finne motivasjonen til å møte alle utfordringene på jobb. Kjenner meg spesielt godt igjen i dette med forventingene fra assistenter og foreldre..for det krever sin kvinne å møte alle disse forventningene. Og mentalt er jeg helt utslitt, så har hatt vansker med å konsentrere meg på jobb det siste året.