isi88 Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Du har prøvd å spå meg en gang før, men fikk ikke opp noe graviditet når jeg spurte om det (noe som også stemte ) Men nå er det nytt år, og jeg er spent på hvilke nye muligheter som venter Klarer du å se graviditet på meg i 2011? Eventuelt når og om det blir gutt eller jente ? Gjerne noe annet spennende som kommer til å skje dette året? - Må få gratulere deg igjen med positiv test og begynnelsen på et svangerskap Hilsen meg 260988
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Hei isi88, kan se på deg tirsdag, du hører fra meg da Takk skal du ha! klem.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Jeg tror ikke du blir gravid med det første, kanskje til høsten. Og jeg får opp noe med en ny jobb? Er dette noe du tenker på? Kommer opp noe med omveltninger, noe uforutsett, noe du ikke kommer til å like...Kan være forhold/jobb ellerno, tok det litt kjapt her :-) Stakk bare innom for å sjekke siden i nå så jeg skriver det jeg fikk opp og jeg kan være på bærtur jeg altså hehe Håper jeg tar feil, at du er gravid nå og at du lever lykkelig alle dine dager ;-) Klem At.....
isi88 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2011 Takk for det At Setter pris på ærligheten av det du fikk opp Så får jeg bare krysse fingrene for at det ikke skjer noe som jeg ikke liker, hehe Skal begynne å søke på jobber nå - blir ferdig utdannet barnevernspedagog til sommeren, så da er jeg klar for jobbmarkedet
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Det gikk litt kjapt da ;-) Da er det sikkert det jeg plukket opp, at det er ny jobb, for jeg vet at det ikke er mer utdanning, det er jeg sikker på. Hvis det ikke der det uforutsette kommer inn da, at du må ha mer fag/videreutdanning for å få den stillingen du vil ha for det vil jo ingen like når man tror man er ferdig :-) At....
zassy☆ Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 DA isi88 pausen ble litt lengre enn jeg tenkte, men nå har jeg sett på deg, har fått pm fra deg også så jeg, men svarer deg her, håper det er ok. Får opp graviditet i mars/april på deg, med mest trykk på april. Mulig gravid i mars finner det ut i aprl f.eks? Er jente jeg får opp nå, men ser gjerne på nytt når du har blitt gravid, synes det er enklere Lykke til videre, og takk for lykkeønskningene om min graviditet :-D Klem.
isi88 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2011 hehe, huff, så jeg har mast på deg da hehe!! Men er veldig takknemlig for at du tok deg tid :-D Skal holde deg oppdatert om hva som skjer :-) Gleder meg til mars / april :-D hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå