Gå til innhold

Zassy, kan du se hit er du snill? :)

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sendte deg en mld, men fikk ikke svar. Jeg mener ikke mase, men tror du at du kan se på meg en gang til? Eller noen andre som kan spå:) Som jeg skrev så har du sett på meg en gang tidligere, da så du graviditet innen april tror jeg det var..også fikk du opp jente som kjønn:)

Kan du se en gang til nå da det er et nytt år?:) Når tror du at jeg blir gravid, og hvilket kjønn, det er mine spm:)

Jeg er født 190887.

Håper du orker:) Takk uansett:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142731909-zassy-kan-du-se-hit-er-du-snill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei beklager, har vært litt rot i innboksen min så mulig jeg har slettet noen jeg ikke har svart på, eller bare slettet fordi jeg var sliten :P

Prøvde å se på deg nå men fikk ikke opp noe nytt, er ganske sliten i kveld, men kan prøve å få sett på deg på tirsdag, da tror jeg at jeg får bedre tid, og så kanskje jeg får opp noe nytt når det blir litt tid imellom :) Tusen takk for gratulasjonen :-D

Du hører fra meg ;)

• 2 uker senere...

Hei igjen, da har jeg endelig fått sett på deg. Jeg får opp graviditet men fortsatt at det blir en stund til, får opp noe som ser ut som fødsel i desember, så mulig jeg holder meg til april som før. Juni kom også opp nå, men jeg tror det blir tidligere. På kjønn derimot ble jeg litt usikker nå, får opp veldig mye gutter rundt deg..iallefall 2, men kan det være du har barn fra før eller er rundt barn i jobben eller noe? hehe, vanskelig å se sikkert dette, ser gjerne på kjønn på nytt når du har blitt gravid. Ønsker deg lykke til videre og håper du blir gravid snarest! Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...