Gå til innhold

Det sildrer mellom bena....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i ettermiddag av at det sa skikkelig knopp i magen, og at jeg måtte komme meg på do for akutt tømming av tarmen. (jeg som etterlyste avføringhjelp her inne i går) hehe.

Tak i ryggen nå, men veldig uregelmessig og varer ikke lenger enn 30-40 sek. Kommer ofte. Må puste meg igjennom dem..

Så begynner det pigade å sildre mellom bena mine i tillegg..

Nå er det lyserosa... fult opp et truseinnlegg nå..

veldig spent på forsettelsen.. kansje ringe føden????

Stressa.?.jepp :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sitte her med samme opplevelsen!

Bare for ca 20 timer siden!

Eg ringte føden i går å måtte komme opp! Ble sendt hjem igjen noe eg var forberdt på siden riene var så små!

Fikk beskjed om det kunne være mellomvesken eller noe som hadde kommet ut!

Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

Oioi, dette høres spennende ut! :)

Krysser fingrene for deg! Masse lykke til :D

Skrevet

ring føden... jeg også ble våt i trusa, var litt blod i, ringte, fikk beskjed om å pakke tinga mine og komme (selvom jeg bare hadde svake kynnere), men kanskje belage meg på å bli sendt hjem igjen... jeg dro et par timer etterpå, og dama sa jeg kunne dra hjem igjen, MEN så tok hun CT (er det det heter?) og målte sammentrekningene, måtte ligge en halvtime med det, og hun oppdaga at det var ganske sterke, så da tok hun en underlivsundersøkelse og jaggu hadde jeg 3-4cm åpning!

fikk beskjed om å gå en tur på sykehuset og komme tilbake når det ble verre, vi tok en kjøretur i byen og besøkte noen.. og en time etterpå gikk vannet(!! hjemme i stua dems... værste jeg har opplevd!)... så da var det i gang... måtte kaste oss i bilen mens det rant og rant... måtte sitte på håndkle, og når vi kom til sykehuset var både jeg og buksa helt gjennomvåt :(:( da bar det rett inn på fødestua :)

Lykke til!

Skrevet

Da får du jo nart hilse på babyen da jo :)

Lykke til med fødsel :o)

Skrevet

Spennende :D

Masse lykke til, aldri så nærme som nå :)

Skrevet

Se der du! Hihi:) jeg som hadde tenkt at vi skulle møtes på sykehuset, hehe! Lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det har vært:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...