Vekten 78 Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Driver å planlegger sommerferien og lurer på om noen vet når skolene i Akershus har første skoledag. Er vel forskjellig fra kommune til kommune, så primært Eidsvoll jeg lurer på.
Sånn kan det gå Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Det er ikke vanlig å ha vedtatt skoleruta for neste skoleår så tidlig, men jeg vil tippe at skolestart i Eidsvoll i år blir i uke 33 om man ser det i forhold til at skolene startet 18. aug i 2010.
elskerlivet Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 gå inn på kommunens hjemmesider, om ikke skoleruta for 2011/2012 ligger inne enda, ser du bare på 2010/2011, den begynner nok ganske likt neste år, (her begynner de 18.08 etter sommerferien, (drammen) her er skoleruta for neste skoleår lagt ut for lengst, man skal kunne planlegge ferie..
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Ville i alle fall planlagt sånn at jeg hadde vært hjemme igjen før 15. august. 15. august er en mandag, og det kan hende det er første skoledag. Jeg er lærer, og regner med at skoleåret mitt starter opp igjen torsdag i uka før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå