mamseeeen Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Min datter på 6år har fått brennkopper. Tror vi iallefall! Ut i fra jeg vet og har sett ligner det veldig. Røde nupper med røde ringer rundt. Hun har mange på magen, rygg og overarmer. Det jeg lurer på er hvordan dette er for meg som er gravid? Finner ikke noe om det. Vet det smittet lett.
urmoderen *mamma* Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Det er ikke farlig for deg eller babyen Det behandles lokalt med salve, og er en overfladisk infeksjon, bare i huden, altså. Vær ekstremt nøye med hygiene, så er det ikke engang sikkert du blir smittet..
KmammaK Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Min erfaring med brennkopper høres ikke helt sånn ut men? Brennkoppene jeg har hatt og sett har ikke vært nuppete og ikke røde ringer.. Mer som sår med uregelmesisig kant, etter hvert puss og skorper. Og sånn jeg har forstått er også plaseringen veldig ofte ansikt, rundt munn, hender osv..? Men jeg er ingen lege, kanskje det kan være veldig forskjellig:) ville tatt en sjekk hos legen med jenta deres:)
tina 79:) Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 http://www.babyverden.no/Sporsmal-Svar/Jordmor-Monica/Er-det-farlig/Brennkopper/ Ville tatt en tur til legen for sikkerhets skyld jeg, så har dere mulighet til å få skikkelig svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå