Gå til innhold

Da var det over.....FØDEHISTORIE

Anbefalte innlegg

Har fulgt historien din og det var med tungt hjerte jeg leste dette. Klarer ikke holde tilbake tårene.

Jeg sender deg mange klemmer. Jeg har selv født i uke 20 og vet hvor tøft det kan være, bare at gutten min var død da han kom ut.

La dere sørge og ta vare på de minnene dere fikk om han.

Mange gode klemmer fra meg.

Fortsetter under...

Jeg gråter for dere......

Har ikke ord..... En veldig vakker historie i alt det triste. Kunne se alt for meg i bilder, og bare gråter for dere.

Vil bare si at jeg har tenkt mye på dere og sender alle mine gode tanker til dere i den vonde tiden.

Du virker som en tapper jente.

Neineinei :( *snufs*

For en vakker, trist, rørende og vond historie!!

Gråter for dere nå! Var jo ikke sånn det skulle gå :(

Men du for en vakker og verdig avsluttning på den lille prinsen deres sitt liv.

Nå håper jeg dere finner støtte i hverandre og de som er rundt dere.

Mange klemmer fra meg.

Hei Jerseygirl...

Dette er en rørende og trist lesing. får tårer i øynene.

Dere har en tøff periode foran dere, men jeg er sikker på at dere vil komme styrket igjennom den. Du er en sterk og fantastisk jente, som jeg virkelig beundrer oppe i en slik situasjon. Som velger å dele denne historien med oss her inne.

Jeg sender dere min dypeste medfølelse og varme tanker..

Mange klemmer til deg <3

Uff,så trist å lese Jerseygirl :(

Du skriver veldig vakkert og og de 10 min høres veldig fine ut og virker som en verdig avskjed med den lille sønnen deres .Så utrolig fint at dere pakket han inn i et av storebror sine gamle helsetepper ,da begynte tårene å trille her .

Ønsker dere lykke til videre og ta godt vare på hverandre .

Stor og varm klem fra

Annonse

Såå utrolig trist å lese.... vet virkelig ikke hva man skal si til dere i en slik anledning annet enn at jeg håper dere tar godt vare på hverandre i tiden som kommer, og at dere kommer sterkt tilbake både til et normalt liv så godt det lar seg gjøre når en opplever noe slik og at dere har gjort og at dere tar sjansen på prøve igjen når dere føler for det.

Klem fra

Kjaere deg,

fryktelig trist aa lese at det endte slik, du har uten tvil opplevd vaart alles store mareritt. Men godt at du slapp aa gaa enda lenger med bekymringer og uvisshet, og at dere tross alt fikk en delvis fin opplevelse naar det engang gikk slik.

Onsker deg alt godt for framtiden, klem x

Kjære Jerseygirl, så trist at du har mistet din kjære lille gutt. Det er så trist, tårene triller. Det virker som om du holder deg sterk og vil klare å komme gjennom det, selv om du selvfølgelig er knust. Mange klemmer til deg og mannen og storebror

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...