<3 duracellkanin <3 Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 for det var vel i morgen du skulle få se skatten din? er såå misunnelig nå kjenner jeg.. men slår meg til ro med at det snart er min tur også jeg er såå glad på dine veine! lykke til med gullet!!
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Tusen takk, Duracellkanin! Ja, i morgen tidlig braker det løs hehe... Så nå prøver jeg å nyte min siste dag "alene" sammen med mannen. Litt nerver skal man vel ha, men kjenner jeg gleder meg aller mest! Det blir nok både fødemelding og historie her etterhvert tenker jeg Lykke til du også når det blir din tur! Dette blir storveis
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Slenger meg på her jeg også og sier masse lykke til! Så håper jeg at oppdaterer oss.
Mrs. Zoidberg Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Åh, det blir en spennende dag! Lykke til!!
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Tusen takk, søte dere! <3 Skal oppdatere så fort jeg har krefter til det
urmoderen *mamma* Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Signerer denne! Lykke til, og gleder meg til oppdatering ) Klem
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Lite spørsmål angående ks. Jeg skal jo ha det om tre uker, er det noe spesielt du har pakket med deg i fødebagen?
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 2. januar 2011 #10 Skrevet 2. januar 2011 ønsker deg masse lykke til Mentha
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 Stinemor: Det eneste jeg har pakket annerledes er gravidjoggisen min. Ville sørge for å ha en bukse med myke linninger som sitter høyt på magen kan hende det er noe mer jeg burde tenkt på, men det får komme etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå