Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men er kansje ikke så lett når man fortsatt fullammer, og ikke har fått mensen tilbake..

Lillingen vår er snart 4 mnd, og vi kan godt tenke oss en til ganske snart.

Flere som planlegger to tette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ønsket ditt godt, jeg elsket å være gravid og gleder meg til neste gang, men vi har bestemt oss for å vente et par år før vi prøver igjen :)

Det skal ikke være noe problem å bli gravid igjen selv om du fullammer, så lenge du har fått igjen mensen ;)

Skrevet

Du overså visst "ikke"..for mensen har nok ikke vist seg ennå;)

Håper selvfølgelig at jeg blir gravid snart likevel, det kan jo skje;)

Savner også å være gravid, selv om jeg hadde det tungt på slutten.

Men ønsker absolutt et barn til snart, det er virkelig en berikelse i livet!:)

Skrevet

uansett,man må ha eggløsning før man får mensen, så du kan uansett bli gravid... ;)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Jeg fikk tilbake min etter 4,5 mnd, så kanskje den er like rundt hjørnet? ;-) Jeg fullammet og ammet kanskje 2 ganger om natten, likevel kom den så tidlig. Ellers så har jeg mange gravidplaner i hodet, men vi venter til han nærmer seg 2 år vi, for vi ønsker ikke 2 tette.

Skrevet

Min gutt er nå 5.5 mnd og vi ønsker også to tette!

Jeg har vært så "heldig" at jeg har hatt mensen en gang etter fødselen, og det er nå ca 3 uker siden så jeg venter i spenning ;)

Jeg syns ikke det vare noe stas å være gravid, enda jeg må ha hatt verdens greieste svangerskap! Men ønsker gjerne at gutten min skal ha søsken han forhåpentligvis vil ha mye glede av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...