-S- Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 men er kansje ikke så lett når man fortsatt fullammer, og ikke har fått mensen tilbake.. Lillingen vår er snart 4 mnd, og vi kan godt tenke oss en til ganske snart. Flere som planlegger to tette?
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Skjønner ønsket ditt godt, jeg elsket å være gravid og gleder meg til neste gang, men vi har bestemt oss for å vente et par år før vi prøver igjen Det skal ikke være noe problem å bli gravid igjen selv om du fullammer, så lenge du har fått igjen mensen
-S- Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2011 Du overså visst "ikke"..for mensen har nok ikke vist seg ennå Håper selvfølgelig at jeg blir gravid snart likevel, det kan jo skje;) Savner også å være gravid, selv om jeg hadde det tungt på slutten. Men ønsker absolutt et barn til snart, det er virkelig en berikelse i livet!
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 uansett,man må ha eggløsning før man får mensen, så du kan uansett bli gravid...
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Jeg fikk tilbake min etter 4,5 mnd, så kanskje den er like rundt hjørnet? ;-) Jeg fullammet og ammet kanskje 2 ganger om natten, likevel kom den så tidlig. Ellers så har jeg mange gravidplaner i hodet, men vi venter til han nærmer seg 2 år vi, for vi ønsker ikke 2 tette.
trollemor86 Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Min gutt er nå 5.5 mnd og vi ønsker også to tette! Jeg har vært så "heldig" at jeg har hatt mensen en gang etter fødselen, og det er nå ca 3 uker siden så jeg venter i spenning Jeg syns ikke det vare noe stas å være gravid, enda jeg må ha hatt verdens greieste svangerskap! Men ønsker gjerne at gutten min skal ha søsken han forhåpentligvis vil ha mye glede av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå