Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er i begynnelsen av 30 årene. Jeg har selv en liten datter på snart 5 måneder, og trives masse i rollen som mamma. Trenger du en snill dagmamma frem til sommeren, så er du velkommen hjem til oss. Jeg er veldig fleksibel, så barnet kan vært hos meg alt fra 07 til 18, ut ifra hva som passer deg. Prisen er 300 kr dagen, mat og bleier inkludert. Jeg kunne tenkt meg å passe en liten unge til, max to, og helst barn under 2 år. Det skal nevnes at jeg er borte 10 dager i månedsskiftet februar/mars og en uke i mai. Dersom betingelsene passer så legg igjen din mail/tlf.nr her, og jeg vil kontakte deg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142731157-ledig-dagmamma-p%C3%A5-vika-frogner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Vi har en datter som fyller 1 år om to uker, og skulle gjerne hatt en dagmamma, men kun 2-3 dager i uken. Ville dette være mulig for deg?

Med vennlig hilsen,

Cecilia Abella

Kjell Inge Ambjørndalen

Tlf.: 99483670 og 41238579

[email protected]

[email protected]

Hei,

Ser at du har fått en del svar, men kontakt oss gjerne dersom annonsen fremdeles er aktuell.

Vi har en god og snill gutt på snart et år, som trenger en omsorgsfull dagmamma frem til sommeren.

Tlf. 95775744 eller 90674962, evt. kan du sende en PM.

• 4 uker senere...

Annonse

Hei

Jeg og konen er også i begynnelsen av 30 årene, og har en liten gutt på 13 mnd. Vi bor i Asker, men både jeg og kona jobber i byen hos annerkjendte konsulenthus.

Vi trenger en snill dagmamma til vår Torjus fra og med mars og frem til sommeren.

Vi er ressurssterke personer i jobb, og er sikre betalere.

Ta kontakt med meg på telefon 95 75 75 11 eller på mail [email protected] om du fortsatt ikke har bestemt deg for barna som du skal passe.

Mvh Thor Einar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...