Gå til innhold

Hvor lenge?

-feb'14-baby på vei❤-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var bare 5+1, så hadde jo ikke fått det forholdet til det. Synd å høre med deg.. :-(

Jeg skal ta test neste uke, så får vi se da, spennenede. Ble gravid på første forsøk etter at slutte på p-pillene sist, så hadde vært kjekt om det stemte igjen :-)

Det som jeg gjorde etterat det sluttet å blø, var å teste meg daglig med eggløsningstester. Kjøpte billige på nettet, så tok meg råd til det slik at jeg visste når jeg hadde EL, og når eventuelt mensen kommer igjen.

Jeg handlet på lavris-tester.com, og betalte 144kr for 10 graviditetstester og 21 eggløsningtester. Gratis frakt, og fikk det i posten 3 dager etter bestilt. Du kan jo prøve det :-)

Jeg var bare 5+1, så hadde jo ikke fått det forholdet til det. Synd å høre med deg.. :-(

Jeg skal ta test neste uke, så får vi se da, spennenede. Ble gravid på første forsøk etter at slutte på p-pillene sist, så hadde vært kjekt om det stemte igjen :-)

Det som jeg gjorde etterat det sluttet å blø, var å teste meg daglig med eggløsningstester. Kjøpte billige på nettet, så tok meg råd til det slik at jeg visste når jeg hadde EL, og når eventuelt mensen kommer igjen.

Jeg handlet på lavris-tester.com, og betalte 144kr for 10 graviditetstester og 21 eggløsningtester. Gratis frakt, og fikk det i posten 3 dager etter bestilt. Du kan jo prøve det :-)

Det er utrolig trist å miste uansett, da.. Jeg hadde i utgangspunktet trillinger og mistet den ene rundt uke 8. Kjempetrist det også!! Så deilig å vite at du lett kan bli gravid:) Da er jo sjansen for at du er det nå eller i hvert fall blir det snart igjen stor!! Håper det går bra med neste graviditet.

Vi prøvde i nesten 2 år og ble gravide vha inseminasjon på fertilitetsklinikken i Porsgrunn. Har snakket med dem og vi får heldigvis komme tilbake dit uten ventetid:) Det øker jo sjansen masse!!

Takk for tipset ang tester, men har allerede hamstret tester fra billigetester.no:) Sikkert omtrent det samme som der du har shoppet! Blir jo ruinert av å kjøpe på apotek..

Fikk mensen i går, forresten! Har aldri vært så gla når den har kommet før:-) Så da er det bare å sette i gang med prøving og tester! Skal inn til Porsgrunn ved eggløsning etter neste mens, så da håper jeg at jeg er gravid igjen om en liten stund. Håper, håper, håper!!!!!!!!

Ja får håpe jeg er gravid, men tviler litt - tørr ikke helt å håpe. Jeg begynte å blø litt i går, så lurer på om det er mensen som er på vei, eller om det er festeblødning. Det hadde jeg sist jeg ble gravid, men blødde så mye i tiden etterpå så husker ikke hvordan det så ut.. Så jeg får bare ta test på tirsdag og se.

Gratulerer med mensenen din, det er jo et godt steg på veien. Og så flott at du skal få komme til med en gang igjen, kjempe bra! Vi får holde hverandre oppdatert :-) Lykke til!

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...