Gå til innhold

Hvor gamle er dere?Og har dere flere barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 27 fra Stavanger og venter min første i September også :) Føles så uvirkelig etter å ha ønsket det i et par år men så var det i sommer vi ble enige om å prøve da samboeren var ferdig med skole. Han er 24 så da er vi utrolig klar når det endelig sa positivt!

Hei alle der ute.

Jeg er gravid med min 3. Har to gutter fra før på 7 og 4 år. Er fra Drammen. Veksler mellom skrekk og glede her!! Var ikke helt planlagt, men men. Har tatt to tester og relativ sikker på at terminen nå er 2 sept. Er kvalm og har mye rart som foregår i mageregionen. Har aldri abortet så kjenner jeg samtidig er redd for dette. Ser og kjenner etter endringer... Litt skummelt.. Og selvagt gøy.

Er 34 år gammel.

Annonse

Heia alle sammen.

Jeg er 23, blir 24 i april og min samboer er 24 år og vi venter vår førstefødte i september. Foreløpig termin er 17 september. Jeg håper på å få knyttet noen kontaker som jeg kan dele mine opplevelser med og som gjerne deler sine opplevelser med meg.

Annonse

Både jeg og min samboer er 36 år og vi venter vår første....

Jeg våknet forrige tirsdag med voldsomme smerter opg litt blødninger, rett tilo lege som sa gratulerer dere skal ha barn!!!

Så bar det videre til UL som fikk konstantert at det lå på rett sted, de var redde for at det skulle ligge utenfor livmora. Så per dags dato er jeg 6+4...har ikke helt gått opp for meg enda, skal på ny UL 2/2, håper alt er bra da og....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...