Gå til innhold

Hvor gamle er dere?Og har dere flere barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

36 år og venter mitt andre barn.. Mitt første er allerede rukket å bli 7 år, så det føles egentlig som om dette skulle vært mitt første.. :-)

Husker jo ingenting om hvordan hverdagen arter seg som gravid :-)

termin 13 september

Annonse

Er 28 år og venter mitt 3 barn!! 2 jenter fra før som vil være 10 og 5 år når de blir storesøstre:) like spennende denne gangen også. Har termin 13 sept, ikke helt planlagt så regner med termin kan endre seg siden jeg ikke har helt kontroll på syklusen. Føler meg ikke så veldig gravid egentlig, men det kommer vel bare 2 dager siden jeg tok test å fant ut at det er en liten spire der.

Det hjelper å prate om det :) Jeg var 25 da jeg fikk min første,men var livredd alikevel livredd :) Les alt du kan komme over om svangerskap før OG etter. Pratmed jordmoren din/helsesøster. Du klarer nok dette veldig bra!Lykke til og er det noe du lurer på så er det jo bare å spørre! Ingen spm er for rare! :)

Det hjelper å prate om det :) Jeg var 25 da jeg fikk min første,men var livredd alikevel livredd :) Les alt du kan komme over om svangerskap før OG etter. Pratmed jordmoren din/helsesøster. Du klarer nok dette veldig bra!Lykke til og er det noe du lurer på så er det jo bare å spørre! Ingen spm er for rare! :)

Både jeg og samboer er 25 år. Venter vår førstefødte i september. :)

Hvis noen er kommet ca like langt som meg så gjerne send en melding, vil gjerne ha noen å snakke med om dette nye, herlige og rare som skjer med kroppen min.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...