Gjest ________ Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Lå i forigårs natt med maserier i 3/4 timer, de kom hvert 7 minutt og varte i 50 sekund ca. Da jeg sto opp hadde jeg masse slim i trusa i mengde var det vel en på stårelse med en stor drue (2cmx1 cm) det var blangt/doggete og hadde noe hvitt hardt blandet i seg - i dag har jeg støvsugd sofaen og listene - gikk på do og da har det kommet mer - nå på størrelse med en spiseskje av fast blank/dogget slim - ser litt ut som snørr - fikk litt mensmerter men jeg støvsugde så da kom det vel noe men jeg og sampoern har jo hatt sex i går kveld så det kunne jo vært litt umske saker som kom ut - men det har aldri kommet ut i den formen, sæd renner jo på en måte ut mens disse klumpene er faste og blanke har termin 21 januar tør ikke håpe på at det er slimproppen, hva tror du??
Gjest ________ Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 jaja - så var det vel litt skrivefeil i det innlegget der sorry - håper det er leselig fordi om
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Uansett så spiller det ikke så stor rolle for man kan gå lenge uten å føde allikevel om slimproppen har gått. Men-- det kan jo høres ut som at det er den som har gått hos deg.
maya80 Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Høres veldig ut som slimproppen min har gått mer eller mindre i små mengder som din i snart 3 uker nå. Sist tok det 2 dager fra den gikk til jeg fødte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå