Gå til innhold

Big mac er det eneste jeg drømmer om.. er vi flere??

Anbefalte innlegg

hehe, er såå klein i formen for tida, kvalmen har lagt seg litt etter omgangssjuka, men så kom de voldsomme luftsmertene:( fikk i meg en hel bigmac meny på donalds i formiddag.. å kjære vene så herlig det var!!! føler meg nesten som nyyy... får håpe d varer dagen ut..

usj altså, måtte de neste ukene gå fort! er bare i min 7. uke...

Fortsetter under...

Den burgern har jeg hatt lyst på lenge oxo, åååå hvorfor måtte du minne meg på det;0)

Mye rart vi har lyst på og ikke. Har vært latte elsker de luxe og nå blir jeg nesten litt kvslm bare på tanken.

Ikke Big Mac, men CBO-/kyllingburgern på Maccern!!! :)

ah, å de pommes fritten på maccern! :) Har slitt med endel kvalme jeg og denne gangen her, har vært på mc to ganger og begge gangene så var jeg da kvalmefri resten av dagen!!! <3

Hehe.. sorry, ikke meninga å minne dere på den!! Faktisk så forsvant kvalmen etter dette inntaket ja, er ikke noe særlig kvalm nå engang(og det er jo tom formiddag!!)

Lurer på om kroppen trengte et skikkelig påfyll av fett, og karber (å litt protein).. for å komme i hakk etter flere dager uten ordentlig mat..

Annonse

Gjest En til 2011 <3

Dette hørtes ut som meg da jeg gikk med førstemann. Jeg var helt frelst på slik mat :) Nesten det eneste i verden som gjorde meg lykkelig var en stor fet burger med ALT av tilbehør :P Salt var min venn! * mimre mimre *

Dette svangerskapet er omvendt :( Mye kvalme å så sensitiv på matlukt. Skikkelig nedtur. Hodet kunne tenkt seg masse godt, men kroppen sier nei. Jeg tåler ikke " fett " lukt, all mat med mye smak eller lukt blir helt krise. Spiser en del fisk, da det ikke smaker så mye,knekkebrød med ost er også spiselig å juice til å svelge ned med... Kjipe greier dette, var en ensformig jul. Kun ribbe på julaften,så ble det ikke mer julemat. Jeg taklet ikke all stanken!!:(

Snakker om store forskjeller... Den gravide kropp er merkelige greier :P

Matlystene er merkelige for tiden.. Har aldri likt verken Mc Donalds mat el Big Burger, men nåååå OMG kunne spist cheesburger fra de to stedene hver dag. (Selvom jeg ikke har gjort det) Mannen min er veldig glad i det, men jeg har ALDRI likt disse burgerne, så nå er han "overbevist" over at det er en thomas Jr i magen ;)

Blir så spennende å se hva det er :) Er 12+1 i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...