Gå til innhold

Burde jeg ringe føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29+1 idag, å jeg har hatt så SINNSYKT vondt i nedre del av ryggen, å det er begynnt å stråle ut i beina. Å når jeg går verker hele magen. å kjenner minimalt med spark fra den lille i magen. Er det noe galt? burde jeg ringe føden tro? Har Jordmortime i morgen, men smertene er helt uoverkommelig ! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som bekkenløsning, sliter med akkurat det samme selv. Helt forferdelig vondt og forkrøplende:(

Men det skader jo ikke å ringe føden da...hvis du er bekymret mtp lite liv?!

Skrevet

Ja jeg hadde nok ringt føden - er ikke godt å gå rundt og bekymre seg.

Skrevet

Jeg syns du bør ringe føden hvis du er urolig.

Håper alt er bra!

Gjest gry1986
Skrevet

jeg hadde ringt føden, kan vere sterke kynnere...

men det er bedre å ringe 5 ganger for mye enn en gang for lite!

Skrevet

Jeg kjenner jo spark, men ikke like harde, å like ofte som tidligere. Å jeg har slitt med nyrebekkenbetennelse tidligere. Men når det stråler ut i beina så blir jeg selv litt bekymret. Paracett hjelper ikke. Prøvde å ta 200mg tidligere idag, men smertene går ikke vekk. Varm dusj hjelper heller ikke.

Skrevet

Ring føden du:)Er så vondt å gå rundt og bekymre seg...

Lykke til! Hold oss oppdatert:)

Skrevet

Ringer du, forklarer situasjonen og sier du er litt bekymret så sier de nok at det bare er å komme. Jeg var til sparketest (CTG) her om dagen, var utrolig deilig, for da viste jeg at alt var ok :).

Skrevet

Er glad jeg ringte føden, å de fikk sjekket meg. Jeg hadde vist rier, å hadde en cm Åpning. Så ble sendt rett til Ullevåll sykehus. Nå har jeg sengepåbud å må ligge helt i ro. Har fått modningsprøyte til babyen i magenn, å fått slik som skal stoppe riene mine. Så her kan jeg bli liggende en god stund gitt. Blir ikke ting noe bedre, så blir det keisersnitt.. :( Jeg er kjempe redd, å kjempe fortvilet. Jordmødrene her er så sinna å jeg blir kjempe fortvilet når jeg føler jeg ikke blir hørt her. Gleder meg virkelig til jeg får komme tilbake til Drammen sykehus

Keisersnitt pga seteleie på baby.

Skrevet

det var jammen bra du ringt ja!! off,hørest ikke gøy ut å være der når de er sinna.... hva er de sinna for? skulle spurt dem,det er jo ikke din feil du er i den situasjonen du er i!=) og de er på jobb og skal ikke oppføre seg slik!

Skrevet

foressten,masse lykke til og håper babyen holder seg inni magen din en stund til =)

sender deg en klem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...