Gjest Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Haff, nå begynner jeg virkelig å bli lei! Det er så slitsomt å måtte tenke over hver minste lille ting jeg spiser. Og gjør jeg ikke det så er det verst for meg liksom. Etter 2-3 fine dager med god natts søvn var det på an igjen i natt. Våknet litt før halv fem men intense luftsmerter og halsbrann.....igjen! Og det eneste jeg spiste utenom det vanlige i går kveld var 3 ritz-kjeks med ost, 2 druer og en sjokolade. Og jada, det slo virkelig ut det! Sovnet til slutt sittende foran peisen kl 09 i dag tidlig og da listet jeg meg sakte inn i senga og klarte å legge meg/ sette meg og sitte halvveis å sove til kl ett. Nå streiker jeg snart! 21 dager igjen til ks, og det BØR gå fort!
Tigergutt Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Sjokolade er fy fy........ spiser jeg en liten bit har jeg halsbrann resten av dagen/natta! Lykke til
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Ja, fant ut det jeg også. Så nå er den pakket vekk langt inn i skapet
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Har du prøvd novaluzid? Den var det eneste som hjalp på halsbrannen min da jeg hadde hypermesis med nr 1. Og den halsbrannen var helt jævlig siden jeg spydde 15-20 ganger i døgnet.
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Uff stakkars deg! Føler med deg, det høres ikke noe moro ut i det hele tatt! Min erfaring når det gjelder luftsmerter (som forøvrig er backet opp av diverse jeg har lest) er at karbohydrater danner luft i systemet i forbindelse med nedbrytningen i tarmen. Altså, alt med sukker og korn, stort sett, er potensielle luftdannere. Det halve året jeg gikk på lavkarbo så slapp jeg ikke en eneste liten fis Vet ikke om dette er noe som kan interessere deg (lavkarbo altså), men jeg vil i alle fall anbefale deg å prøve og kutte ned på lettforbrennelige karbohydrater som sukker og hvitt mel og se om det hjelper Biola (eller annen probiotika) kan også gjøre underverker for magen, men jeg vet ikke hvordan det blir i forhold til halsbrann siden det er syrnet melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå