Gå til innhold

vintervott til 1,5 åringen..(anbefalinger?)

Anbefalte innlegg

noen som har en god anbefaling?

har litt utvalg fra før,men finner ikke noen som sitter godt og som er enkle å få tommelen på rett plass.

hun har veldig små nette hender og drukner i "alt".

må ned på babystr som ofte er uten tommel og det er ikke hun noe særlig begeistra for.

Fortsetter under...

Ikke lett å finne gode votter til de under 2 år synes jeg. De vi har vært mest fornøyde med er reima vottene. Første gang jeg skulle kjøpe ble jeg lurt av størrelsene, trodde at str 1 betydde 1 år og str 2 betydde 2 år osv. Så jeg har votter i str 2 som fortsatt er svære for 3 åringen min. Str 0 eller str 1 passer sikkert best for jenta di.

Når det ikke er så veldig kaldt synes jeg troll vottene har vært gode, de er ganske tynne. Det fungerer også godt med hjemmestrikkede ullvotter til de små når det ikke er så veldig kaldt.

• 2 uker senere...

Vanntette Norheim-votter kjøpt i sportsbutikk. Ser ut som polvotter og har glidelås såpass langt ned på hånden at det er enkelt å få tommelen inn i "huset" sitt:-) ikke går de så langt opp på armen heller, så du slipper å presse dem utenpå eller inni dressen/jakken. Har også lange Trollvotter, men de synes jeg er mye vanskeligere å få på så små barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...