zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 I dag fikk jeg positiv test :-D Så da er det på sin plass å gi litt tilbakemeldinger! I grunn maange som har spådd meg over flere måneder, har spart på noen av spådommene på pm osv, dette er hva dere sa: lille blomst: spådde meg i går og fikk opp at jeg var gravid nå og fødsel i september. Aurora har to gutter: Spådde meg gravid i des/jan Bambi: Følte desember, men fikk også opp mars, følte gutt. Adine_mirakel*ønskes_ Spådde gravid i desember og gutt monca*84*ønsker: Følte julen men også våren, endte på at innen mars trodde du jeg hadde blitt gravid. Tyrjente88: I november sa du at du trodde jeg fikk positiv test i nyttårsgave, i ettertid har du trodd mer på mars. At... : Du vinglet litt mellom gravid nå og i feb, men du følte at jeg ble gravid i des og fant det ut i jan, du følte jente, men fikk også opp feb og gutt. Fomle med 2 prinsesser: Du fikk opp februar. Utrolig mange av dere som fikk helt rett og alle sammen var jo helt i nærheten! Utrolig mange flinke spåjenter her :-D Si fra hvis det er noen jeg har glemt, ble ganske mange til slutt, jeg har visst mast fælt Tusen hjertelig takk til alle som så på meg, og gi meg gjerne et pip hvis noen har lyst å titte på kjønn Klemmer til alle!!
*julybirth* Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 gratulerer!!!! og godt nyttår!! for en god start på det nye året da! :) øsker deg alt vel og håper alt går bra !! klem
Tante_Esel Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 hurra!!!!! gratulerer! jeg haaper jeg kommer etter om noen uker fortsatt guttefølelse her...
Eva ^^, Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Åhh, gratulerer så masse Vi kommer snart etter vi Klem!
Skyfrihimmel Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 ÅÅÅÅ så koselig!!! Gratulere så mye!! Har gutte følelse;)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 gratulerer ser jeg fikk rett,ingenting er bedre enn det.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Rosene har spåd med 2 gonger og jeg er spent om det stemmer. Ut i fra dei 2 gangene stemmer mnd fra første spåing. Gratulerer til deg Zassy
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #10 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer zazzy! :-D Dette unner jeg deg så utrolig mye, og dette med å senke skuldrene og puste gjør at ting forandrer seg ;-) Har sendt deg pm :-) Stor klem At.....
*lille blomst* Skrevet 3. januar 2011 #11 Skrevet 3. januar 2011 kjempe gøy zassy! Var gøy å prøve seg! har svart deg igjen på tråden "min", ifht de andre spørsmålene du hadde:) Lykke til! håper å følge etter til 1 tri snart!
zassy☆ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2011 Virker som de fleste jeg har snakket med tror gutt, blir spennende å se om dere får rett da
zassy☆ Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 19. januar 2011 Det er vel 4 som tror gutt sålangt: Adine Bambi At.... ( litt usikker på om du landet på gutt eller jente?) -☆-82- Og 4 som har sagt jente. Fomle med to jenter Kicam Lille blomst ☆Kristina Så nå er jeg jo like langt, hehe, skal virkelig bli spennende å se hva kjønnet blir! Si fra hvis jeg har glemt noen som har sagt kjønn så fyller jeg dere inn på lista, morsomt å ha så jeg kan gi tilbakemelding når jeg får vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå