Gå til innhold

Tilbakemeldinger til spåjentene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg positiv test :-D Så da er det på sin plass å gi litt tilbakemeldinger! I grunn maange som har spådd meg over flere måneder, har spart på noen av spådommene på pm osv, dette er hva dere sa:

lille blomst: spådde meg i går og fikk opp at jeg var gravid nå og fødsel i september.

Aurora har to gutter: Spådde meg gravid i des/jan

Bambi: Følte desember, men fikk også opp mars, følte gutt.

Adine_mirakel*ønskes_ Spådde gravid i desember og gutt

monca*84*ønsker: Følte julen men også våren, endte på at innen mars trodde du jeg hadde blitt gravid.

Tyrjente88: I november sa du at du trodde jeg fikk positiv test i nyttårsgave, i ettertid har du trodd mer på mars.

At... : Du vinglet litt mellom gravid nå og i feb, men du følte at jeg ble gravid i des og fant det ut i jan, du følte jente, men fikk også opp feb og gutt.

Fomle med 2 prinsesser: Du fikk opp februar.

Utrolig mange av dere som fikk helt rett og alle sammen var jo helt i nærheten! Utrolig mange flinke spåjenter her :-D

Si fra hvis det er noen jeg har glemt, ble ganske mange til slutt, jeg har visst mast fælt :P

Tusen hjertelig takk til alle som så på meg, og gi meg gjerne et pip hvis noen har lyst å titte på kjønn ;) Klemmer til alle!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!!! og godt nyttår!! for en god start på det nye året da! :) :) :)

øsker deg alt vel og håper alt går bra !!

klem

Skrevet

hurra!!!!! gratulerer!

jeg haaper jeg kommer etter om noen uker :)

fortsatt guttefølelse her...

Skrevet

Åhh, gratulerer så masse :) Vi kommer snart etter vi ;)

Klem!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner ;)

Skrevet

ÅÅÅÅ så koselig!!! Gratulere så mye!!

Har gutte følelse;)

Skrevet

gratulerer ser jeg fikk rett,ingenting er bedre enn det.

Skrevet

Rosene har spåd med 2 gonger og jeg er spent om det stemmer. Ut i fra dei 2 gangene stemmer mnd fra første spåing.

Gratulerer til deg Zassy

Skrevet

Gratulerer zazzy! :-D

Dette unner jeg deg så utrolig mye, og dette med å senke skuldrene og puste gjør at ting forandrer seg ;-) Har sendt deg pm :-)

Stor klem

At.....

Skrevet

kjempe gøy zassy! :)

Var gøy å prøve seg! har svart deg igjen på tråden "min", ifht de andre spørsmålene du hadde:)

Lykke til! håper å følge etter til 1 tri snart!;)

Skrevet

Virker som de fleste jeg har snakket med tror gutt, blir spennende å se om dere får rett da :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er vel 4 som tror gutt sålangt:

Adine

Bambi

At.... ( litt usikker på om du landet på gutt eller jente?)

-☆-82-

Og 4 som har sagt jente.

Fomle med to jenter

Kicam

Lille blomst

☆Kristina

Så nå er jeg jo like langt, hehe, skal virkelig bli spennende å se hva kjønnet blir! Si fra hvis jeg har glemt noen som har sagt kjønn så fyller jeg dere inn på lista, morsomt å ha så jeg kan gi tilbakemelding når jeg får vite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...