Gå til innhold

Veldig mye liv.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo selvfølgelig glad for at jeg kjenner liv fra lillegull mange ganger daglig...men jeg synes nesten det kan bli litt mye til til tider. Holder på såpass at jeg ikke får sove, uansett liggestilling. Sparker så hardt at jeg til tider skvetter til og det gjør ordentlig vondt. Har termin 2.mars. Er 3.gangs..Med førstemann husker jeg også at han holdt på masse i magen, men ikke så "ille" som denne gangen :-)

Kan mye liv være tegn på noe som ikke er som det burde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så vidt jeg har hørt.. Mest sannsynlig ligger gullet ditt litt annerledes og du kjenner bevegelsene bedre. Da jeg gikk gravid med datteren min kjente jeg så mye liv at jeg nesten aldri fikk slappet ordentlig av. Hun sparket meg så hardt at jeg skrek ende ut og var sikker på at hun hadde brukket ribbeina mine! Og jeg var lenge kjempeøm i sidene. Denne gangen kjenner jeg spark/slag innover og ned mot rompa. Lillegutt ligger mye i tverrleie, med ryggen ut. Så denne gangen har jeg kjent mest dytting og pressing utover. Nå, når jeg nærmer meg termin (29.01.11), har han begynt å ligge litt annerledes. Kjenner at han har startet med å leite etter utgangen. At sparkene kjennes bedre og at pressingen kommer lengre ned i magen. Men han har fortsatt ganske god plass og snur seg rundt flere ganger i døgnet.

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for at det er for mye liv. Men om du vil snakke med noen om det, kan jo en telefon til jordmor/lege være en ide da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...