ønsker * magetroll <3 Skrevet 2. januar 2011 #26 Skrevet 2. januar 2011 gratulerer såå mye koooselig!!
Mammapudding Skrevet 2. januar 2011 #27 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer så mye Håper jeg følger etter deg om en uke
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #29 Skrevet 2. januar 2011 Tieran: 4 uker og 2 dager sto det på terminkalkulatoren Så er jo helt ferskt enda. Tusen takk alle sammen!
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #30 Skrevet 2. januar 2011 Takk takk takk takk :-D Så snille dere er! Håper alle sammen kommer etter veldig raskt! ***************Drysser babystøv **************
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #31 Skrevet 2. januar 2011 Takk isi88, husker godt på deg også! Håper du snart kommer etter Ja enn at vi fikk klaff så raskt, er helt sykt! Storesmurf: Var første "skikkelige" pp, begynte jo prøvingen måneden før, men da startet vi ikke før etter el hadde vært så den teller ikke helt, hehe.
Lollo83 <3 Skrevet 2. januar 2011 #32 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer masse, zazzy!! Tar i mot alt babystøv jeg kan, og satser på å følge etter inn på 1.tri snart. Kos deg med den voksende magen.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 2. januar 2011 #33 Skrevet 2. januar 2011 gratulerer så mye <3 så artig at du endelig ble gravid enda du hadde tatt deg en liten pause !
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. januar 2011 #34 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer så masse! Tar gjerne imot babystøv, og hååper å følge etter deg om ca en uke! :-)
annesmil Skrevet 2. januar 2011 #35 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer så mye Zazzy!!!!! Kommer til å savne deg her inne : ) Men, snakkes forhåpentligvis snart i 1.tri.... Jeg hadde IKM i går, men har ikke fått mens ennå. Jeg testet på fredag pga vinn på kvelden, men det var ingen strek der... Så venter til tirsdag før jeg evt. tester igjen. Mensen har vært så rar helt siden vi startet å prøve, kjempe rart. I 2 år har den kommet på slaget, men nå hopper den frem og tilbake +- 2 dager.... Kos deg videre, måtte all hell og lykke tå dere bi i 2011!!!
Des87 Skrevet 3. januar 2011 #36 Skrevet 3. januar 2011 Zassy ! Er virkelig glad på dine vegne Endeligt klaffet det for dere * Ønsker deg og dine et virkelig perfekt svangerskap Masse til lykke *
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 3. januar 2011 #37 Skrevet 3. januar 2011 jeg viste det, gud fikk en sann skikkelig følelse på at det her var din mnd lykke til sååå mye og gratulerer :)
Babysyk85 Skrevet 3. januar 2011 #38 Skrevet 3. januar 2011 Så utrolig gøy å lese at du er gravid! Det var virkelig fortjent! Var her inne å så om du var gravid, men var nok litt rask, for jeg så ikke denne tråden. Tenk, da er du fødeklar når jeg starter prøvingen
zassy☆ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #39 Skrevet 3. januar 2011 Tusen hjertelig takk alle sammen, blir helt rørt jeg når så mange gratulerer meg og vil meg vel :,) Hei Babysyk85! Så kos å se deg igjen også, ja enn at det klaffet her så raskt, blir det på høsten dere starter? Da er jeg kanskje på 3. tri enda så håper vi holder kontakten videre :-D KLEM.
zassy☆ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #40 Skrevet 3. januar 2011 annesmil, håper du kommer etter nå!! Hadde vært så gøy Kommer til å savne mange her på bligravid, utrolig mange koselige folk her inne, men satser på at dere kommer over på 1. tri veldig raskt alle sammen og så kommer jeg nok til å titte inn på bligravid nå og da likevel, om ikke annet så gjør jeg det av gammel vane Må jo følge med dere vettu Lykkelykke til! Må si fra hvis noe skjer
Babysyk85 Skrevet 3. januar 2011 #41 Skrevet 3. januar 2011 Ja, vi starter til høsten.Ihvertfall foreløpig. Håper jo han vil starte litt før når det nærmer seg Slutter med p-piller i mars, og jeg har allerede begynt å telle ned til det. Blir spennende å se hvordan formen og sånn blir videre da!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. januar 2011 #42 Skrevet 3. januar 2011 Gratulerer Zazzy:-D Så morsomt. Ønsket deg akkurat lykke til på pm, men da trenger du tydeligvis ikke det:-) Grabber litt babystøv og krysser fingrene
Annie8 Skrevet 3. januar 2011 #43 Skrevet 3. januar 2011 Gratulerer så mye.....det er en koselig tid!
Hjerteskatten<3 Skrevet 4. januar 2011 #44 Skrevet 4. januar 2011 Gratulerer så utrolig mye Zazzy, er veldig glad på dine vegne!!! Utrolig heldig som traff så kjapt! Ønsker deg all lykke framover, kos deg med svangerskapet:)) Håper vi andre følger kjapt fort etter deg ;-)
Mosepjusk Skrevet 4. januar 2011 #45 Skrevet 4. januar 2011 GRATULERER!!!!!!! For en deilig følelse det må være!!!! Ønsker deg et fortryllende svangerskap! Lykke til!!!
zassy☆ Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #46 Skrevet 4. januar 2011 TAKK :-D *******Babystøv til alle*********** håper dere kommer etter veldig snart. Lykke til
zassy☆ Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #49 Skrevet 5. januar 2011 Det håper jeg også, og det gjør det nok! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå