Gå til innhold

Jeg kan ikke tro det!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid!! Jeg kan bare ikke tro det!! Testen var positiv i dag :-D Svak men tydelig strek, jeg tok to tester for sikkerhets skyld, jeg og kjæresten ventet spent på at minuttene tikket avgårde og jammen kom det en strek! Det er helt uvirkelig :-D Han sier at han ikke tror det helt før strekene blir sterkere, men dette var tydelige streker altså, selv om de var litt svake. Herreguuuud! Så sykt det er. Jeg er så utrolig glad, men også veldig redd :P

Babystøv til alle!!! (enn at JEG kan si det?? :-D )

Lykke til alle sammen, heier på at dere følger meg inn på 1. tri!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅ så godt å høre! GRATULERER!! masse lykke til :D

Skrevet

TAKK jeg er så glaaad :-D

Skrevet

GRATULERER så mye:) vi hadde vel ikm samme dag 1.januar? Testet du noe neg. før dette? Venter til i morgen for å teste igjen jeg..

Skrevet

OIIII Gratulerer så mye!! Må si at jeg følte meg rimelig sikker på at du kom til å få en blendahvit test i dag, har vært borti sååå mange som blir lurt av å se på testene etter tiden. Men kjempebra at det stemte for deg!!

Skrevet

Takk Izzy74 :-D

Lady`83 Jeg hadde ikm nyttårsaften: 31 des. Har du enda ikke fått mensen? Ååå jeg håper du blir med inn på 1.tri!! Krysser fingrene for deg. Jeg testet negativt på ikm, men så på den testen et døgn etterpå (fyfy jeg vet..) og da var det strek på den, så er egentlig litt usikker på om jeg muligens var litt rask med å kaste den fordi jeg var så sikker på at den ble negativ. I dag når jeg tok test så tok det et lite minutt eller to før streken kom fram. Hold meg oppdatert når du tester da og lykke til! :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Du som var så sikker på at du ikke var gravid, og jeg hadde vel samme følelse som Minnie når det gjaldt den streken... Typisk at de som ikke har så mye symptomer er de som er gravide :) Masse lykke til videre!

Skrevet

*Minnie Mus* jeg hadde liten tro selv, så ble rimelig sjokka når det kom en strek. Men som jeg skrev over så kan det jo hende streken kom tidligere selv om jeg så på den så lenge etterpå, var muligens litt rask med å kaste den når jeg tenker tilbake. Har en del anger fordi jeg drakk alkohol på nyttårsaften nå :S Uff.

Takk så veldig mye for gratulasjon :)

Skrevet

CI82 tusen takk :) ja enn å ha så dårlig intuisjon på seg selv da :P Jeg var helt utrolig sikker på at jeg ikke var gravid..det rare er at jeg i dag kjenner jo at "det er noe" i magen liksom..og puppene er littegrann ømme, men ikke mer enn at det kunne vært vanlig pms liksom. Takk skal du ha og håper dere alle følger etter snarest!! :)

Skrevet

Jeg er ikke overrasket :)

Gratulerer, lykke til

klemklem

Skrevet

Jøss, nå ble jeg overrasket.

Men det var en veldig gledelig overraskelse ;o)

Gratulerer så inderlig mye! :o)

Skrevet

Gratulerer så mye. Sånn skjedde det med meg også når jeg testet positiv i september.

Masse lykke til.

Skrevet

OI Gratulerer så mye=) Endelig !:D

Skrevet

Tusen takk! Både til de som ble overrasket om de som ikke ble det ;) hehe!

maizena: og det har fortsatt gått helt fint med deg eller?

Skrevet

gratulerer så mye :))

Skrevet

Guri land så artig zassy!! :D 1000 gratulasjoner fra meg :)) Og masse lykke til i svangerskapet :)

Skrevet

GRATULERER :o) Duverden kor eg misunner deg.

Skrevet

Hvor langt er du på vei forresten?

*bare litt nysgjerrig* ;o)

Skrevet

oj! grattulerer så mye! :D hvilken pp?

Skrevet

Gratulerer så masse zassy :D :D Har fulgt med deg en stund nå - veldig artig at du fikk det til å klaffe i "første" offisielle pp :D :D Gratulerer!!! Så håper jeg flere av oss andre får følge deg videre inne på 1 tri om ikke så lenge :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...