Gå til innhold

Blod på syklusdag 13?? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt når jeg var på do så kom det masse rødt blod på papiret, skremmendes! Har gått på pergo, men aldri fått dette før. I dag tidlig var det litt brunt som kom og nå er det ingenting. Så det var tydeligvi en liten blødning av noe slag.

Noen som kan vite hva dette er? Har jo hørt om sporblødning ifht eggløsning...at det kan skje. Men så mye blod da? Flere tørk med masse blod.... også helt stopp! Sorry detaljer, men blir jo litt redd. Har ikke tatt noe UL denne syklusen og venter på positiv eggl.test....som jeg enda ikke har fått.

Igår var det masse elslim og idag virker det som det er myyyye mindre. Kanskje jeg har misset den? At den var i natt med blodet????

Help;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det kan ikke henge sammen med magesmertene dine, da?

Vi har vært skikkelig sjuke i julen, og jeg har etterhvert hostet veldig mye (så mye at jeg har måttet sove sittende), og jeg klarte å hoste på meg en liten blødning. Den varte bare noen timer.

Idag har jeg hatt inseminasjon, og eggløsningen skulle komme i løpet av ettermiddagen. Dvs blødningen ødela ikke for eggløsningen. Men det kommer vel ann på hvorfor.

Kanksje du skulle snakke med en lege i morgen?

Skrevet

Hei

Nå kan jeg ikke helt forklare hva dette er, men har hatt en lignende erfaring denne syklus.

Har prøvd IVF i November, med negativt resultat

Fikk vanlig mens etter det, skulle starte opp igjen denne periode med medisiner, men fikk blødningen på ca dag 14 i syklussen.

Litt brunt, ikke mye, men det varte i ca 9 dager, så gikk det over i vanlig mens. Har snakket med både CFC og Gynekolog her i Oslo. Vet ikke helt hvorfor det er sånn. Jeg har bestemt meg for å stå over denne gangen. Min egen forklaring er, at kroppen ikke er helt klar. Det har vært en del stress, og tror dette kan også ha hatt påvirkning. Vil ikke ta sjanse på å bruke masse penger og energi på dette dette nå.

Prøver igjen neste sykluss, med god mot og håper at alt er i orden da igjen.Medisiner ligger klar i kjøleskapet.

Det er litt trist, men tror sjansen er større for å lykkes når syklussen er stabil igjen.

Lykke til :-)

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Tror nok ikke at el har vært, for elslimet har kommet tilbake og jeg kjenner fortsatt murringer, så den er nok i anmarsj!

Driver og vurderer om jeg skal ringe gyn imorgen for å høre, hvis det er oppe. Vet ikke helt hva fastlegen kan gjøre, for det beste hadde sikkert vært å tatt en UL. Men har ikke kommet noe mer, så krysser fingrene for at det bare var en liten blødning etter magesmertene som jeg hadde igår/omgangssyken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...