dollybaby Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 26 desember ble dagen jeg endelig skulle få møte jenta mi. Vannet gikk kl 2 på natta og riene startet med det samme. ble Kjempe skuffa når vi kom på sykehuset kl 4 og hadde bare 1,5 cm åpning, samme som 2 dager før. Fikk da smertestillende og slappet av til kl 9 på morgenen. Hadde dat 3 cm åpning og ble flyttet til fødestuen hvor jeg fikk lystgass. Kl 11 hadde jeg 4 cm åpning og fikk endelig epidural. For en befrielse. Riene stoppet opp pga epidural og kl 2 fikk jeg drypp. hadde da 6 cm åpning. Kl 15 hadde jeg fortsatt bare 6 cm ingen framgang. Følte pressetrang kl 1525 og mannen min plinget på jordmor. Hadde brått 10 cm åpning og kunne starte og presse. Kl 1647 kom prinsessa vår endelig ut. Hu var så nydelig. 49 cm lang og 3110 gram. Hadde en suveren fødselsopplevelse og gjør det gjerne igjen. Lykke til alle ventende. Dere har mye å se frem imot Godt nytt år til dere alle
2tettebabyer Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 gratulerer så mye med den lille jenta .-)
<3 duracellkanin <3 Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer så masse!!! kjenner jeg blir litt misunnelig nå gitt
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer så masse med lille jenta! Høres ut som en bra fødselsopplevelse, så godt :) Godt nyttår til dere og nyt tiden framover!
Ella78 m/ A&M Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer så mye!!! Dette hørtes ut som en flott fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå