curlymamma Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 har i går var eg våken fra kl05 med rier helt frem til kl09 med 15min mellom rom .så daffet det helt av og dag har eg vært våken siden kl 02.40 med rier helt frem til kl 09.med rier som har variert mellom 15 til 30min mellom rom.nå har det daffet helt av.slimproppen har godt.er 5 dager over terminen.hva skal eg gjøre får å få igang riene i igjen?skal eg ta kontakt med føden?
Trollmor til 2 Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Det skal være et punkt på leggen, like over ankelen, som kan være med på å gi fortgang i saker og ting hvis du masserer der. Du finner punktet ganske enkelt, for det er ubehagelig/vondt å ta der. Ellers er det vel å bevege deg så mye som du orker. Eventuelt ha sex hvis du orker tanken... Hvis du føler for det er det ingenting i veien for å kontakte føden. De kan jo ihvertfall gi deg flere tips om hva som kan få fortgang på dette =) Lykke til!
2tettebabyer Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 det kan hjelpe å stimulere brystvorter, men aner ikke hvor god effekt det skal ha .... lykke te, håper du slipper for mye av disse maseriene, at du snart får noen ekte rier som har effekt .-)
curlymamma Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2011 har snakket med de på føden de sa at det er normalt med første gang fødene og sa at eg måtte bare slappe av og få sove litt mest eg kunne...de sa at eg kunne har sex hvis eg orket det...har fått sovet litt skal snart opp å bevege meg litt og gå...takk for tipsene;)
vennendin Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Jeg hadde det sånn som deg med min andre.. Jeg hadde rier i tre netter.. om morgenen ga det seg.. Føler med deg.. Men er nok ikke lenge til du får se minsten nå Masse masse lykke til!!
magica fra tryll Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har det faktisk sånn selvom jeg nå venter nr 6...Enkelte av oss trenger litt lang startfase tror jeg. Har det sånn hver gang,jeg.Tror hver dag at dette er dagen, og så sovner jeg og våkner neste morgen og på`n igjen. Slitsomt,-men er nok ikke noe annet å gjøre enn å hvile og vente...Liker å tenke at når det først er igang, da går det kjempegreit siden vi har modna oss så lenge..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå