Gå til innhold

er i uke 21, 2 gangs og føler at det er trangt inni der.. allerede?!?!

Anbefalte innlegg

hver gang lilletrollet beveger seg, da særlig når han snur seg virker det så trangt..må liksom lene meg bakover så han får plass hvis jeg sitter.. husker jeg riktig følte jeg ikke det slik før i uke 32 sist?!

magen er i tillegg noe større enn sist.. har kjent lilletrollet siden uke 16..

er dette bare fordi jeg jeg er 2.gangs og kjenner lettere bevegelsene?!

er jo så leeeeenge igjen, hehe!

flere med samme følelse?

Fortsetter under...

samme her:) er 17+0 i dag, men magen er mykje større enn siste gang. folk kunne sjå at eg var gravid allerede i veke 7-8...... og den lille der inne begynte å bevege seg meir og meir og virker at det er ganske trangt allerede nå hihi:)))))

Helt enig! Jeg er 25 uker nå, men den siste mnd har magen plutselig blitt veldig stor og jeg føler meg høygravid allerede! Det var ikke slik med nr 1. Nå føler jeg det er trangt oppunder ribbena og det er veeldig mye aktivitet i magen. Kjente liv i uke 15-16 jeg også.

Så lurer virkelig på hvordan det skal bli å gå gravid i 3,5 mnd til! Bekkenløsningen har kommet for fullt siste uka også, så dette kan bli gøy..

Godt å høre jeg ikke er alene! Er 17+0 og andregangs. Føler meg "skvist" som jeg kaller det. Kan ikke sitte lenge av gangen.

Slik var det ikke første gang, men jeg er bedre trent enn da jeg gikk sist, og tenker kanskje at magemusklene kan spille inn litt her, når alt nå strekkes.

Ser ut som jeg er mye lenger på vei enn jeg er også, hehe.. Mon tro hvordan det går når jeg nærmer meg høygravid?! :)

Godt å høre jeg ikke er alene! Er 17+0 og andregangs. Føler meg "skvist" som jeg kaller det. Kan ikke sitte lenge av gangen.

Slik var det ikke første gang, men jeg er bedre trent enn da jeg gikk sist, og tenker kanskje at magemusklene kan spille inn litt her, når alt nå strekkes.

Ser ut som jeg er mye lenger på vei enn jeg er også, hehe.. Mon tro hvordan det går når jeg nærmer meg høygravid?! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...