Gå til innhold

idag begynner vi oppussingen av babyrommet:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå, det høres koselig ut :-) Har ikke startet annet enn i tankene, men driver å prøve å finne ut av alt vi trenger! Kan fint lite om baby`r, babystell o.l, så føler jeg har enoormt mye å lære, er jo så mye informasjon der ute! Så jeg driver med mental trening :-) Har en smule panikk, men det går seg vel naturlig inn, håper jeg.

Er 23+5 :-)

Vi har nytt hus og alt skal pusses opp. Startet med iver på barnerommet for noen uker siden (er i uke 26 nå) og holdt på en hel helg med pussing, sparkling og maling. Etter det har jeg ikke orket mer for ryggen har ikke blitt den samme. Mitt råd er å huske å ta pauser og ta det med ro og ikke glemme oppi det hele at man ikke er i like god form som normalt :-)

Hos oss blir det nå svigerfar som tar over malejobben!

Lykke til med oppussingen din!

Hei!

Jeg er 25 +3 i dag og vi begynte 1. januar med å rydde bort ting, da rommet vi skal bruke har vært kontor frem til nå...

Det gikk fort å rive og i dag fikk vi benyttet oss av januarsalget sparte 1800,- litt her og litt der føler jeg er viktig når vi venter nr 1. og trenger ALT.

Vi har tenkt litt på å ikke male rommet men kjøpe wallstikkers. Fant ei fin nettside http://www.wallstickeroutlet.com/ med klistermerker fra alt fra baby til voksne.Har ikke bestemt oss om vi tar det ennå, men frister veldig

Annonse

Hadde en vegg med wallstikkers i det gamle huset vårt, var ikke noe problem å fjerne.

Selv synes jeg wallstikkers er så genialt, Kan kun ha en lys farge på veggen også lett forandre stilen når hun blir eldre. Skulle gjerne sett om det er noen i Norge som selger dette, syns det er vanskelig å rekne hva totalkostnadene blir med frakt fra utland og fortolling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...