gullet06 Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Snuppa mi på straks 8mnd går inn i sin 7.dag m feber nå. Har så vondt av henne. Mat kan jeg bare glemme å gi. Får kanskje i a mellom 1til1,5dl m væske i døgnet, Synes det er lite Ikke har a igjen noe stemme eller. Sover døgnet rundt. Våken kanskje 1 til 2 timer på helt døgn. Huff får så vondt av henne Har vært hos lege, men han mener det bare må gå sin gang.. Lett for han å si..
lillespire08+10 Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Grøss, sju dager med feber er for lenge syns jeg. Jeg hadde krevd å fått sjekket henne ordentlig. Mener å ha lest at etter 3 dager med feber skal man kontakte lege. Hvor mye temp har hun da? Gir du paracet? Syns de skal ta infeksjonsprøve (crp) av henne, urinprøve etc. Ikke gi deg, legen er ikke alltid å stole på.
gullet06 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2011 Har vært hos 3 leger, og alle sier det samme. Feberen varier fra 38 til 40. Hun får febernedstettende når tempen er over 39. Crp er stigende. Men det skal gå sin gang. Kunne fint være slik imellom 1 til 2 uker fikk jeg beskjed. Hosten hennes er helt forferdelig å. Urinprøve er ikke tatt.
lillespire08+10 Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Merkelig... Men hvis crp er stigende er det jo et tegn på at det er infeksjon, og at man kanskje trenger antibiotika. Vet jo ikke hvor høy den er da. Men syns at en-to dl væske er altfor lite i døgnet da. Det må jo legene syns også??
gullet06 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2011 Den har stiget fra 11 til 60 på 2 dager, så den er jo ikke så høy. Hun hadde ingen tegn til dehydrering, så legen mente hun hadde fått i seg nok. Tillegg til at hun drikker lite kaster hun opp og har diare så klart. Stakkars liten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå