Gå til innhold

Klikke snart.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har den forbanna kriblingen i kroppen holdt det gående siden kl 17 i går. Bånntrøtt, men går ikke ann å såve, kroppen holder ikke ro.

Tar magnesium for å slippe unna kramper ol men det hjelper tydeligvis ikke på urolige ben.

Er så grusomt at jeg begynner å grine av det. Ligger på sofaen å er stuptrøtt men kroppen virker ut som den er klar for maraton:(

Prøvde paracet i natt for å prøve å roe ned, men til inge nytte.

Har noen råd? :`(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signe...holdt på sånn noen uker selv..og ingen ting som hjelper..vi får vel bare holde ut og satse på at noen har noen råd! Lykke til..

Skrevet

Huffda Bellanie.. Jeg har hatt noe kribling jeg også, men ikke i den graden du beskriver her :/ Vet ikke om dette fungerer for deg, men verdt å prøve =) Bruk en veldig feit krem og smør deg godt inn med før du skal sove, og masser armer, rygg og bein lett når du smører. Det setter i gang blodsirkulasjonen. For meg funket det veldig godt noen få ganger iallefall- kanskje det funker nok for deg til at du klarer å sove gjennom natten hvertfall! =)

Skrevet

noen ting som kan funke er rød ulltråd rundt ankelen (vet ikke om d funka på meg, men tror d ble lit bedre etterhvert).. Jeg tok en kald dusj på kvelden før jeg la meg, også tørket jeg leggene me ett tørt, "hardt" hånkle.. slutte og spise/drikke sukker på kveldene... IKKE strekke på beina etter man har lagt seg, d gjorde d værre hos meg..

håper d er noe som hjelper :)

Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

Uff.. Håper du finner noe som fungerer for deg!

Jeg kan ikke annet enn å anbefale det de andre har sagt her, å få igang blodsirkulasjonen i beina. Massasje pleier å fungere bra for meg, fra lårene og ned og opp igjen. Håper det kan hjelpe deg og! :)

Det ikke er lenge igjen nå, uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...