babymama88 *på overtid* Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Jeg bare lurer.. har hørt så mange ekle historier om overtid.. har snakket med jordmor om det, men blir ikke tatt på alvor når jeg sier jeg er bekymret.. Min jordmor er veldig anti-ALT, eks, med smertestillende, stripping, sjekke modning osv.. litt gammeldags kanskje, at dette er kvinner lakt for så vi trenger ingen hjelpemiddler Men hvis jeg absolutt ikke vil gå over termin, må jeg det da? Har jeg noe jeg skulle sagt, eller må jeg bare finne meg i det? Har 18 dager til termin, så enda litt tid igjen Håper noen vet, og kan svare meg :-)
Reese Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har søkt om å få slippe overtid. I dag er jeg 1 dag over ul termin men på min menstermin. Jeg får ikke. Må vertfall vente til neste mandag hvis ingenting skjer. De fortalte meg at de så det litt an på allmenntilstanden mor og barn. At så lenge babyen har det bra så vil de vertfall ikke fremskynde noe, og at hvis mor ikke i det hele tatt er moden. Nå skal det sies at jeg ikke er så kjempe nervøs enda, for i uke 19 fikk jeg termin 5 januar, men den ble flyttet av privat jordmor 1 uke etter :/ Blitt litt tull med terminen i dette svangerskapet, men uansett, jeg har blitt lovet å ikke gå lenger enn 10 januar. Det å protestere mot overtid blir vel omtrent det samme som å søke ks pga angst. Du må jobbe for det og stå for hva du er redd for. Lykke til.
babymama88 *på overtid* Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2011 Okej, da er nok ikke det kjempelett skal hvertfall få jordmor til å sjekke modning og tøye litt når jeg nermer meg termin.. har ingen tegn på modning og det stresser meg litt :-p men takk for svar, håper h*n kommer av seg selv om litt da, så slipper du å gå for mye over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå