Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.monica84lengter.blogspot.com/

Reklamere litt for bloggen min.. Sikkert flere som har også. Bare og slenge seg på listen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Jo da.. Går bra med meg...

Driver og vurderer og teste meg om dagen. Men er egentlig ikke noe vits. For jeg hadde en blødning for to uker siden, som varte i 5 dager.. Og hadde jeg vært "normal" hadde man jo sett på det som en menstrasjon. Men mine er jo så lange.. Så da ble det til at jeg lurte.. To to tester, negative så klart.. Men mensen kommer ikke tilbake. Og jeg har så mye rare følser i livmor området, ilinger og murringer... Jeg klarer ikke riste av meg følsen av at noe skjer... MEN det er jo sikkert ikke det... Har blitt lurt før, mange ganger... Men jeg må ta en test løpet av uken trur jeg.. Bedre enn og gå å lure...

Du da? Har du det bra? Ossen ligger du ann?

Skrevet

Jeg har det bra :) Har bare fått en sønn som IKKE vil legge seg fortiden, så litt slitsomt er den leggingen fortiden :) Ellers skal jeg ikke klage :) Han er verdens herligste :)

Har jo hatt veldig stabile sykluser siden jeg fikk tilbake mens i mars. Har ligget på 31-33 dager sånn ca. Så forventet egentlig mens den 27.des, men ikke sett noe til den ennå. Testet negativt på ettermiddagen på torsdag. Så vi får se. Har ingen tro på at det er noe, men hadde småplaner om å begynne pergo denne gangen, så da er det jo typisk at den bestemmer seg for å klusse akkurat nå... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...