hippmamma Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Har faktisk termin i dag og jeg tror jeg har noen modningsrier på gang ja )) mye murringer og menssmerter nede i bekkenet! Jeg er førstegangs så egentlig aner jeg ikke hvordan dette skal føles ut som, men har hatt masse kynnere i noen uker nå og har gjort nesten alt av kjerringråd i dag;) håper virkelig at ting er på gang, for nå er jeg jaggu lei av å se/føle meg som en oppblåst hval!! ) Krysser fingrene for fødsel i mårra:D juhuu!!
Girlygirl83 Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Ikke for å drepe gleden men har hatt det sånn i flere uker.. Men krysser fingrene for deg!!
hippmamma Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har også det, men er litt sterkere saker nå, så da tør jeg å tro 10 min i mellom riene )) så er noe på gang i hvertfall!! Bare håper ikke det skal vare i flere dager da..hehe.!
hippmamma Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2011 Kan det bare stoppe opp?? For har ikke hatt rier på en stund nå.. Er det teit å ringe føden, for når jeg gikk å la meg i går sånn i to tiden gikk det pluttselig over..(??) var med ca ti min mellomrom i går kveld/natt..!
Storebror og Lillebror Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Det kan det så absolutt. Jeg hadde regelmessige rier on/off i perioden fra 22 til og med 25 desember... ingen rier etter det, kun kynnere... nedtur, absolutt - men er samtidig glad for at lillebror ikke ble født på tampen av året. Nå må han gjerne komme fortere enn fy... kjenner at fødselsmotivasjonen begynner å svinne hen og at jo lengre tid det går, desto mindre klar er jeg for å psyke meg opp til de j.... smertene en fødsel innebærer.
Klar for nr 2 Skrevet 2. januar 2011 #10 Skrevet 2. januar 2011 Jepp, hadde det sånn jeg og. Fikk regelmessige rier natt til en lørdag. På vei til sykehuset lørdags formiddag stoppet alt opp. Fikk svake regelmessige rier igjen sent lørdags kveld. Holdt det gående til jenta kom natt til tirsdag. Men vil egentli tro det tar seg opp igjen om ikke så alt for lenge
hippmamma Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2011 Takk for svar dere:) Jeg er jo førstegangs så vet ikke så mye om hvordan dette skal kjennes ut. Vet bare det at jm forakte meg at jeg skulle yknge føden når smertene ble såpass sterke at jeg ikke orket å være hjemme lengre. Eller det kom rier med 5 min mellomrom.! Syns ikke riene var så vonde i går, bare kjempe ubehagelige, så ringte ikke. I dag har jeg spist masse forskjellige ting med kanel og gått lang tur i skauen! Tenkte å løpe litt i trapper i mårra hvis det ikke skjer noe nå snart:P vil unngå å bli satt igang til onsdagen. Vil jo at det skal starte av seg selv her..!)
hippmamma Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2011 Retter på en setning her; vet bare at jm fortalte at jeg skulle ringe føden når smertene ble såpass sterke at jeg ikke orket å være hjemme lengre..! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå