Gå til innhold

Hadde verdens verste mareritt i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte at barnet mitt på 1,5 år som er avhengig av livsviktige medisiner hver dag forsvandt fra her vi bor. Faren var inne et øyeblikk og borte var han. Vi lette og lette i alle retininger og her er både sjø og skog. Jeg drømte at vi lette frem til det var en halvtime igjen til han skulle ha medisinene sine og da våknet jeg helt hysterisk og på gråten. Heldigvis sov han trygt i sengen sin og det var bare et mareritt. Men jeg kjenner at jeg har gått hele dagen og kjent på den frykten. Hva om, tenk om han blir borte fra oss en dag og ikke får medisinene sine i tide, hva om noen tar han og ikke vet at han må ha medisiner. Og nå nærmer det seg termin med enda et barn som har 1/4 dels sjangs til å få samme sykdom. Uff jeg håper graviditeten gjør meg mer hysterisk enn normalt og at det er flere her inne med mareritt av verste sort hvis ikke kommer jeg til å leve i angst de neste 20 årene...

Er det noen andre her inne som har barn som er avhengig av medisiner eller venter barn som kan ha arvelige sykdommer? Har dere også denne angsten liggendes på lur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...