Gå til innhold

Kan "spå" dere med englekort om dere vil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 januar er terminen min. :)

Huff, fikk litt rar følelse når du spurte om jeg hadde mistet noen. Jeg mistet en kamerat i mars 2010. Som har bursdag 12 januar. Altså dagen før termin. Vet ikke om det kan være han du mener? Jeg ble litt redd og glad på en gang her nå. hehe. Men det er i alle fall noe jeg tenker MYE på. Kanskje jeg skal prøve å legge det litt mer bak meg. Tenker på det som har skjedd og at han er borte mye nå som det nærmer seg termin, siden bursdagen hans som sagt er dagen før termin.

Takk for svar :)

jeg har også lagt ett eget innlegg nettopp på spå/horoskop siden om du kan se på det hvis ikke lurer vi veldig på når jeg og samboeren blir gravide? jeg er født 090287 han er født 110574 vi har mistet en gang før i mai 2010,

hvilket kjønn blir det?

Annonse

Gjest LonleyGirl

Kanskje snart 86

Du må virkelig slappe av mer, du virker veldig sliten og anpent.

Jeg får opp graviditet på deg i år, det vil bli en slitsom tid og vil tære på deg så du må være forberedt. Slapp av og nyt livet, du er beskyttet og dine bønner er hørt.

Sier det en gang til, ta en dag til kun deg selv. Pleie eller til å gjøre det du liker best. Du er en god person, og fortjener himmelens hjelp.

Annonse

Tusen takk for svar Singaling!

Du har nok rett i at jeg er sliten og anspent for der kom tårene... Har holdt mye inni meg en god stund nå. Vi har akkurat startet utredning og er inni 14 pp uten hell så tankene og bekymringene er mange. Lurer på om den slitsomme tiden du ser kan ha med utredningen å gjøre eller veien vi kanskje må gå for å få barnet vi ønsker så veldig...?

Sier til meg selv ofte at nå må jeg slappe av i forhold til prøvingen, men det er ikke lett da jeg desverre er en litt utålmodig sjel... Men som du sier så har jeg sikkert godt av en dag til selvpleie :)

Takk igjen for svar :)

men, unnskyld at jeg sier det... var jo ikke det jeg spurte om ?

du vill eha et spørsmål... men fikk liksom ikke svar på det, kansje du har sett feil ? vil du se en gang til? tusen takk for at du ville se på meg da !

hilsen 05 08 77

Gjest LonleyGirl

040378

Du blir rådet til å slappe av, og nye psykiske og spirituelle erfaringer vil endre måten du ser verden på.

Hvordan ting blir fremover er jeg litt usikker på, om 3 mnd må du ta en alvorlig avgjørelse, og om 6 mnd vil Daniel, ekteskapets engel, bistå deg.

Det virker på meg som om ting bedrer seg, men du kan gjøre mye med hvordan du føler deg ved å ta godt vare på deg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...