Gå til innhold

brystlekasje...flere??

turbopå3+ny spire på vei:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34 nå å di siste dagene har brystene begynt å lekke. Syns egentlig det skjer litt for mye. Under aktivitet spesielt og noen ganger når jeg sitter i ro begynner te å "murre" i brystene som når en ammer og du kjenner at melka begynner og bygge seg opp igjen før det begynner og sprenge på. Trenger ikke være borti brystene før det begynner og lekke, har ikke provosert frem noe selv.....

Er litt skeptisk på at det kan være et tegn på at det blir å skje noe i nærmeste fremtid...Noen flere som har opplevd det slik?

Sikkert bare jeg som er litt småhysterisk og setter det sammen med andre småtegn.:/ Var ikke noe slikt ved forrige svangerskap....

Håper noen svarer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 37 og har hatt det slik av og til i flere mnd. Men nå i det siste har det kommet mer, ikke farlig. Spurte jordmor om dette også og det er helt normalt :)

Skrevet

ja sånn er jeg også og har vært siden uke 26 el noe.. de siste dagene har det lekket hvit melk, ikke bare sånn blank som kom i førstinga.. noen sier det kalles prematurmelk, men regner med lillegutten min holder seg inne lenger, har selv ikke termin før 24.mars..

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Hadde "melkspreng" allerede i uke 17 jeg, skulle dusje, stikksmerter i brystene, og det bare sildret. Er nå i starten av uke 34 (33+3) og må bruke ammeinnlegg som byttses ut to ganger pr dag. Jordmor roet meg med å si at det varierer fra kvinne til kvinne, noen opplever det ikke før ungen er født, andre får det veldig tidlig. Samtidig påvirkes kroppen min ekstra, da jeg sluttet å produsere melk samme månde som jeg ble gravid igjen. Prøvde alle tips og triks, prøvde også tablettene man kan få av legen, men brystene mine bare fortsatte å produsere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...