Gå til innhold

Tante Grusom, du hadde helt rett!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Jordskokker gir gass - langt mer enn Mongstad-anlegget. Mega nyttårsmiddag med alt, inkl jordskokkpure - og takk gud for at rakettene ved tolvtida legger et teppe av smell og bråk og kruttlukt over verden, for jeg har aldri følt større trang til å prrrrrompe i relativt dannet selskap. Heldigvis var det umulig å merke det, så det var bare å la det stå til, ja.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142728830-tante-grusom-du-hadde-helt-rett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, du får trøste deg med at de andre sikkert hadde samme trang som deg etter middagen, og at du ikke var alene om prompinga:)

Men takk for tips. Jeg skal huske på å avslutte et eventuelt jordskokkmåltid med et gedigent fyrverkeri.

Gjest sug lut

Haha lizzom, vi snakker om en potensiell nestenfatal situasjon her, det hadde vært uutholdelig både sosialt og fysisk om ikke det fantes en naturlig ventil, bokstavelig talt, m/ekstern lyd- og luktdemper. Det var denslags promper som høres gjennom flere dører så de kunne aldri ha sluppet ut på noens do uansett hvor mye man låste døra, så jeg hadde antakelig fått førstesiden på alle nettavisene som "kvinne sprakk av egen gass". Tror den ene må ha vart i minst fem sekunder.

Men jeg hevder fremdeles at jordskokker er supergodt, altså. Og antar at de andre gjestene gjorde det samme som meg, faktisk. Siden ingen av oss døde, tross alt.

Gjest amandine

Å herre min hatt! Det hadde vært mitt mareritt! Jeg som ikke engang klarer å tisse hos andre! Som i tidlige dager av forholdet med mannen i mitt liv da vi også bodde sammen med en av hans kamerater, måtte sende gutta på butikken, for eksempel, så jeg kunne være alene hjemme. Ikke for å tisse, altså, men.. De har selvfølgelig ledd av meg i de påfølgende snart 20 årene, men sånn er det nå.

Ingen stor idé for bryllupsdagsfeiring snart med jordskokkpuré, altså. Romantiske hjemmemiddagtips taes forøvrig imot med takk. Type skikkelig super-tips. Vi har bryllupsdag en lørdag men i mangel av barnevakt blir det hjemme. Av erfaring kan det være like bra..

Fikk forresten Andreas Viestads "Ekte mat" til jul av verdens beste svigermor! I tillegg til nydelige votter og lue strikket av en av hennes venninner. Meget heldige meg.

Annonse

• 2 måneder senere...

Jepp, da har man spist kremet jordskokksuppe på Bølgen & Moi! Det var fantastisk fenomenalt godt! Meeeen, jeg sliter litt nå, hehe. Det er jo ikke nyttårsaften idag akkurat... Hadde trengt et par timer med fyrverkeri nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...