Firekids Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Er så glad for lillepjokken i magen og han må jo få det kuleset navnet på kloden :-) Endelig kommer mammas prins. Tenker på Alfred, Aksel, Mikkel, August og kanskje Jens. Albert? Han har søstrene Hedvig og Agnes. Fetter og kusine Alma og Ludvik, så det er oppbrukt. Noen innspill?
Blomstersara Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Alle de du nevner er fine, søstrene sine også syns jeg. Alfred syns jeg passet best av de du hadde der. Kan nevne Aslak for deg, det skulle jeg hatt på navnelista om gubben hadde likt det...Syns det er så fint!!
namedrop85 Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Liker August best av de navnene. Mikkel er veldig Mikkel Rev for meg.. foretrekker Mikael. Aksel er ok, samme med Alfred, liker ikke Albert eller Jens
LilleBitteliten Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Liker alle utenom Mikkel - det er ok. 1. August 2. Aksel 3. Albert 4. Alfred 5. Jens 6. Mikkel Flotte navn! Heia August :-)
Medi Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Fantastiske navn - både de du har på storesøstrene og på de i magen. Siden du har G i både Hedvig og Agnes ville jeg automatisk tenkt at det hadde vært hyggelig om lillebror også fikk et navn som inneholdt G. Hedvig, Agnes og August klinger jo som musikk! Alfred er i ferd med å bli svært populært, tror jeg, vet om 3 Alfred fra 2010. Mikkel, Aksel og Jens er flotte - men synes ikke det er samme "tak" i dem som i August. Ellers hva med Gregers Georg Gustav
LoveDove Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Her var det mye kult! 1. Alfred - kult! 2. Mikkel - tøft! 3. Albert - også kult. 4. Aksel - liker bedre enn før 5. Jens - ikke verst! 6. August - ikke så glad i. Agnes og Hedvig er forresten flotte navn.
sommertiara Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Alfred, Albert og August er veldig flotte alle tre. Klarer ikke velge! Aksel og Jens er koselige navn.
prebs Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Jentene dine har nydelige navn - kunne brukt begge selv :-) Jeg liker alle guttenavnene dine, men August er nok favoritten. Men alle går bra til søstrene. (Ludvik er forøvrig kjempefint, men jeg synes uansett det er for likt Hedvig.)
pinoisme Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Alfred, Aksel, August og Albert er alle flotte navn. Mikkel og Jens liker jeg ikke.
Tullemortil2 Skrevet 3. januar 2011 #11 Skrevet 3. januar 2011 Sammen med Hedvig og Agnes synes jeg August er en klar vinner!
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. januar 2011 #13 Skrevet 6. januar 2011 Du har god smak Alfred, August eller Albert passer bedt til søstrenes navn etter min mening.
Galathea73 Skrevet 6. januar 2011 #14 Skrevet 6. januar 2011 Liker Jens og Mikkel. De andre ser jeg på som trend-navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå