Navychick Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Hei, Noen med erfaring? Har fått time hos en venninne som har drevet med dette i 4-5 år nå, men kjenner jeg er skeptisk siden smertelindrings akupunkturen jeg fikk under fødsel sist bare førte til at jeg ble MAX kvalm og spydde som en gris.. Hun er ikke JM utdannet, er det fortsatt trygt? Hun har jo behandlet flere før meg
Sannali Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Jeg gikk forrige svangerskap til modningsakupunktur hos en akupunktør med bred og lang erfaring. Fødte helt på termin og opplevde en lett fødsel, noe som selvfølgelig kan være tilfeldig, men jeg nøt også behandlingen i forkant:) Jeg er i utgangspunktet skeptisk til å bli behandlet av venner, går ikke engang til venninner som er frisører nettopp av den grunn at det er vanskelig å si fra om man ikke er fornøyd... Men om du føler deg komfortabel med venninnen din og hun har de kvalifikasjoner som kreves vil jeg ut fra egen erfaring anbefale modningsakupunktur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå