Gå til innhold

Noen som ser kjønn på mini i magen?:) Kan se tilbake evt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om dere ser kjønn på den lille i magen? Og evt noe ang svangerskap/ fødsel?

f:240288

termin.010811

Kan se tilbake, men det må bli i morra:)

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

får opp en liten gutt i magen din jeg :)

kan du se på meg? :)

når gravid? :) 210488

Skrevet

jenta di kommer 9.august ;)

Skrevet

Jente på deg ja...

:)

Kunne du sett på meg? Er jeg gravid? Eller blir det snart? kjønN?

280384

Takk

Skrevet

tyrjente88

Takk for svar:)

Jeg tror graviditet er ganske nær, men at du likevel føler det som en evighet. Lurer på om februar/ mars er mulige måneder:) Pass på å ikke bruke for mye tid på å vente, nyt tiden som den er nå, og ta vare på alt du har!

Skrevet

Monca84

Hei og takk for svar:)

Jeg føler at du sperrer deg inne for tiden, at du ikke lar folk slippe helt inn til deg. Akkurat som du ikke orker tanken på å la folk få vite hva du egentlig tenker og føler. Du lager deg en "ytre" holdning slik at folk skal se at du har det greit, men innerst inne er du sårbar.

Jeg ser ingen graviditet på deg denne mnd, men mulig februar:)

Tror det blir jente på deg, men at du får en gutt like etterpå

Får også inn at du har to valg, tror dette handler om økonomi. Den ene muligheten er den du har mest lyst til, men som kanskje ikke lønner seg i lengden. Den andre frister ikke like mye, men er det som kan gi trygghet fremover.

Skrevet

Aurora

Kan se du har skrevet, men kan ikke se hva..

Har kanskje hengt seg opp?

Skrevet

hva faar du opp om svarngserskap og fødsel paa meg...

031183

Skrevet

prøver igjen.Får opp gutt på deg nå og fødsel rundt den 10aug.

hva får du opp på meg og den lille?termin 14april 2011

f.28april 82

Skrevet

Hei SecretFlower..

Spennende det du skriver om meg...

Du har litt rett, ganske mye i grunnen. Hver dag føler jeg at jeg tar på meg en maske av likegyldighet. Prøver og gi inntrykket at barnløsheten ikke er noe problem, at jeg er ved godt mot. Men det er ikke lett alltid. Vi har vært mye sammen en venninne med datter på to mnd. Kjempe koslig, men det stikker jo litt, selv om jeg skulle ønske det ikke var sånn... Ønsker ikke tynge min kjære med mine tanker heller, for jeg vet han ønsker det like sterkt selv, men han sier ikke så mye.. bare ymter frempå om det en sjelden gang i ny og ned...

Jeg er glad hver dag jeg legger meg, for da er jeg ett skritt nærmere målet liksom. Grusomt og tenke sånn... Og du kan sikkert sitte og tenke: Du må ikke stresse.. Men jeg gjør egentlig ikke det. Får ikke gjort det, pga jeg trenger hormoner for å få det til.... så stress er ikke nødvendig...

nok om det.

Kjempe morro du skriver det andre her også. For jeg er på vei til og søke på master studium. Følsene mine beskriver du godt. Men bare litt omvent i grunnen. Jeg vil gå på skole, men det ble jo økonomisk tøfft i to år, men samtidig lønner det seg på lang sikt... Vanskelig og velge...

Tusen takk...

klemklem

Skrevet

Secretflower jeg fikk opp jente på deg, skal du vite hva det blir? :) Lyst å se om du ser noe kjønn på meg? Fikk positiv test i dag :-D Klem.

Skrevet

ser dere graviditet på meg?

28.05.84

Skrevet

Adine

Nå vet jeg ikke helt da, er du gravid nå? føler egentlig graviditet på deg, men ble litt usikker likevel. Om du er gravid så tror jeg ikke du er langt på vei,, nylig funnet det ut? Om du ikke er det, så tror jeg det er nær. Denne måneden muligens.)

Ser et svangerskap med en del kvalme, litt svimmelhet og dilla på frukt. Rask fødsel, og du føder en uke før termin ca:)

Skrevet

Aurora:)

Takk for svar, blir spennende å se om du har rett:)

Føler en veldig trygghet når jeg ser på deg. Føler dette har mye å gjøre med deg som mor, at barna dine føler seg veldig trygge, og at de har det veldig godt:)

Men får også opp her at du på en måte beskytter deg selv, du trekker deg litt tilbake. Mulig dette handler om at du er veldig beskyttende ovenfor familien din, du gjør alt for dem, og ønsker de skal ha trygge rammer. Den lille i magen får jeg opp som en rolig krabat, vet ikke om dette gjelder inni magen, eller om han kommer til å bli rolig med årene, føler han blir bedagelig:)

Fødselen tror jeg vil skje rundt den 8-9 april:)

Skrevet

Monca

Takk for tilbakemelding:) Morro å se at jeg har truffet litt:) Så håper jeg dere snart lykkes med graviditeten og;) Innen mars tror jeg uansett den sitter!

Så bra du klarer å slappe av;)

Lykke til!

Skrevet

Hei zassy!

Ja, vi har lyst å vite hva det blir. Blir litt mer praktisk i forhold til innkjøp å sånt:)

Gratulerer så mye med graviditeten:D Føler jente på deg og jeg. Så blir jo spennende å se når den tid kommer.

Føler forresten litt kvalme på deg, så mulig du kommer til å bli litt plaget med det, vet ikke helt hva du jobber med, men føler det er litt fysisk arbeid?

Får opp på deg at du nå endelig har nådd et mål du har ønsket lenge. Du kan nå slappe litt av og nyte dagene som kommer. Får igjen dette med avslapning, sett deg ned, og ikke stress. La ting ligge, og ikke gjør mer enn du føler du orker!

Skrevet

Jeg får opp gutt på deg jeg :-)

Ser du noe graviditet på meg?

08.11.70

At....

Skrevet

ehhh trakk ett kort og det viser at du kommer til å få litt småsjokk av at det er 2 der inne.... men der tror jeg de tar feil, og har de rett så Oi! :-P

At....

Skrevet

Takk for at du så på meg :) Føler jente selv (hvis man kan føle sånt så tidlig?:P) men de fleste har fått opp gutt på meg, så vet jammen ikke hva jeg skal tro! Når skal du på ul da? kommet langt? :) Ble ikke overrasket av at du ser kvalme på meg..var gravid en gang for maaange år siden (som ikke ble noe av) og da hadde jeg hypermesis..så er glad for hver normale dag nå..håper det ikke blir så ille igjen. Jobber på kontor, men er mye gåing og stress, så det er slitsomt. Skal prøve å slappe av ;) er veldig sliten allerede faktisk, men er litt syk akkurat nå også så kan være derfor. Takk takk igjen og lykke til på ul og videre i svangerskapet, må si fra hva du fant ut da :)

Skrevet

Hei SecretFlower*

Gratulerer med liten i magen!

Får opp jente på deg...

men får faktisk opp 2 babyer! (2 jenter)

Kan du se graviditet på meg? evn annet?

Lykke til med svangerskapet! kos deg masse:)

Skrevet

At..

Takk for svar, dette med at det skal være to, det tror jeg nok ikke. Jeg var på tidlig ultralyd, og da så vi hvertfall bare en:)

Graviditet på deg tror jeg kanskje kan skje innen 2 måneder, men vanskelig å si nøyaktig. Men for å få resultater må du gjøre noe for å greie det, vet ikke om det kan gjelde kosthold? Drikker du mye eller røyker/ snuser?

Du har styrken til å klare det, men det er viljen det står på:)

Skrevet

*lille blomst*

Takk for svar:) Tror ikke det er to i magen, var på tidlig ultralyd, og så bare en. Men om det skulle vise seg å være to, så hadde det vært koselig det og:)

Jeg har ikke fødselsdatoen din, men la et par kort likevel:

har du hatt behov for å trekke deg tilbake i det siste? Lagt ting til side, og bare fokusert på å være litt for deg selv, men at du likevel har vært litt anspent og klar for å møte "utfordringer?

Igjen et lignende kort. Du "gjemmer" deg på en måte bak en maske, og vil ikke la andre få se hva du egentlig tenker. Du har det ganske harmonisk rundt deg, og trives i denne tilværelsen.

Du har et par valg i nær fremtid, kanskje har du allerede begynt å tenke på hva du skal/ bør velge. Disse to valgene vil ha en god del å si for fremtiden, men begge valgene vil ha en god avslutning.Ta deg tid før du velger, og velg det du føler er best for DEG.

Ang graviditet så tror jeg det kan bli innen sommeren. Uvisst når, men tror ikke det blir før mars/ april.

Skrevet

Takk SecetFlower*

Vet ikke om det hjelper med fødselsdato? 270584

Mulig du ser at jeg "skjuler" prøvingen. kun noen venninner som vet at vi gjør det. ellers ingen på jobb eller familie....

Valg vet jeg ikke helt om jeg står ovenfor, men det vil jo vise seg:)

Ang graviditet er jeg blitt spådd veldig forskjellig... alt fra gravid forrige, nei 2 pp siden og til ikke før i august september.

si ifra om du ser noe annet med f.datoen på plass da;)

Jeg får fortsatt opp jente veldig sterkt for deg, hvis det ikke er to nå så kan det hende du får en til om ikke så alt for lang tid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...